O vanzatoare incepatoare

htc2Buna ziua. Bine ati revenit in magazinul nostru! M-am gandit eu, ca judecand dupa aerul stilat pe care il aveti, nu se poate sa nu va fi oprit privirile pe un smartphone de ultima generatie de pe rafturile noastre…”

Vanzatoarea tinerica, frumusica in sensul de portelan al cuvantului isi completa spusele cu un zambet angelic, fluturandu-si genele lungi, rimelate cu Super Volum:

“Avem cele mai noi aparate de telefonie mobila, cele mai performante si care satisfac cele mai mari exigente in materie… Va pot recomanda un telefon, un smartphone sau chiar o tableta din modelele cele mai bine vandute.”

Si fetiscana continua cu o multime de alte clisee, printre care raport calitate/pret satisfacator, preturi fara concurenta, garantie nu stiu de care, disponibilitate imediata, acte rapide etc…

Si-ar fi continuat mult si bine tirada de calificative si aprecieri invatate pe de rost la trainingurile de profil daca nu as fi oprit-o cu un deget:

“Mi-am uitat doar borseta aici. Ati vazut-o?”

Mandruta clipi de cateva ori din genele lungi si-mi intinse o mana cu unghii lungi, pictate in culori ce l-ar fi facut de ras pe Picasso:

“Dati-mi voie sa va strang mana. O asemenea manevra nu am mai vazut.”

Balbaii uimit:

“Manevra?”

“Pai da, toti clientii mei revin la un moment dat, sub diferite pretexte. Ba ca si-au uitat manusile, ba ca au nevoie de un incarcator. Stiu, am un vino-ncoa’ teribil si de-aia am si primit o marire de salariu. Deci… ce sa fie? Ultimul cadou facut de 2012 lui 2013 in materie de telefoane Dual Sim? L-au anuntat in august dar l-au lansat in decembrie 2012. Este un superb si bine pus la punct HTC ONE Su Dual Sim, model T528W, care vine cu o multime de facilitati si functii incluse.”

Si vanzatoarea si-ar fi continuat minunata dar inutila prezentare daca nu as fi oprit-o cu un gest.

“Multumesc, dar il stiu de pe ipadgsm.ro. Vreau doar borseta…”

“A, da, borseta, vesnicul pretext. HTC-ul asta are o gramada de minunatii care te vor duce in lumea lui fara nicio restrictie. De pilda, vei pus in asteptare daca folosesti o cartela din telefon, ceilalti putand sa te sune pe celalata linistiti, pentru ca tu vei auzi in difuzor apelul in asteptare, moment in care poti comuta astfel incat sa nu pierzi niciun apel care poate fi extrem de important…”

Epitetul asta, “extrem” – gandii eu – a ajuns la rang de MUST SAY, incepand cu stirile televizate, reportaje, articole de ziar sau practici online, sensul sau adevarat, initial, fiind uitat cu desavarsire undeva intre paginile unui DEX destul de rar rasfoit…

“Domnisoara, zambii eu superior, daca vrei sa-mi vinzi ceva, nu o face aici…”

“Dar unde? Credeti ca eu ma pretez la chestii inestetice, rusinoase, deloc in ton cu tinuta si deferenta de care ma bucur aici?”

De data asta rasei din toata inima.

htc3“Hai, ca ma amuzi si nu stiu daca nu cumva esti mai mult naiva decat spirituala. Dar asculta aici! si ridicai vocea. Telefonul asta de care vorbesti si care are atat de multe chestii atractive il iau de pe site-ul de care ti-am pomenit. Punct. In cazul in care nu ai fost atenta, este vorba de www.ipadgsm.ro. Daca vrei, ti-l scriu. Daca nu tii minte, da-ncoa’ tableta aia si iti tastez eu adresa, sa nu-ti bati prea mult capsorul. Este un magazin online care pe mine nu ma oboseste deloc si azi chiar nu am chef de glume din astea cu tehnici de vanzare. Stiu ca are un procesor Dual Core, fiecare cu propria sa memorie cache ceea ce, in limbajul tau, inseamna ca mai multe aplicatii pot fi deschise simultan, cele doua nuclee preluand fiecare cate o fereastra astfel incat blocarea sa nu aiba loc niciodata. Da, stiu, dispune de Google Play, are display-ul ala Super LCD2 cu touchscreen, procesor grafic inclus pentru jocuri 3D, filme online prin Voyo, YouTube, vPlay si multe alte chestii atat de dragi generatiilor recente. Ma rog, are multe chestii interesante. Na, pe astea le stiai?”

Fetiscana imi zambi superior:

“Ati uitat sa mentionati, de pe grozavul dumneavoastra magazin online de GSM si PC, ca pe langa minunatul HTC ONE SU T528W DUAL SIM, mai sunt si alte smartphone-uri demne de mentionat si pe care sunt surprinsa ca dumneavoasta, un tip care aparent se intoarce dupa o banala borseta, nu le precizeaza. E vorba de modelul HTC DESIRE T328W DUAL SIM si un LENOVO P770 DUAL SIM de care eu pur si simplu m-am indragostit. Asa ca, vedeti, sunt mai informata decat dvs.

htc1

Si mademoiselle imi intoarse spatele, aproape suparata…

Zadarnic am incercat sa intru din nou in vorba cu ea, macar pentru a-mi recupera obiectul pierdut. Nu a fost chip si m-am intors acasa evident intors pe dos si m-am apucat sa rasfoiesc ipadgsm.ro, subiectul meu de controversa cu o prezenta feminina pe care cu siguranta o subestimasem…

articol scris pentru Blogawards.ro si ipadgsm.ro

foto: http://www.ipadgsm.ro

 

2 gânduri despre „O vanzatoare incepatoare

  1. Pingback: Castigatorul campaniei iPadGSM.ro | Blog Awards

  2. Pingback: Blog Awards | Castigatorul campaniei iPadGSM.ro

Lasă un răspuns

