In direct… cu stil si Farmec

VideoCameraTransmisiunea in direct are un farmec aparte. Nu numai prin importanta evenimentului relatat in fata camerei sau prin prisma unei revelatii pe care o ai cand comentezi direct de la fata locului cat prin modul cum te face aceasta corespondenta live sa te simti in timpul si dupa eveniment, prin felul in care te schimba ca om si ca profesionist, prin toate caracteristicile sale care vin la pachet din momentul in care primesti din partea sefului un racnit: “Te duci! Decolezi in zece minute!”

Si cand zice “decolezi” nu se pune problema sa zbori din fata lui ci pur si simplu sa iei elicopterul care asteapta déjà echipat ca cel mai bun reporter din redactie sa-si ia zborul.

Asa a fost in ziua aceea. O transmisiune in direct care m-a schimbat pe viata si nu multi sunt aceia care pot scpune ca i-a schimbat in bine. Pentru mine a fost salvator. Mi-am deschis sufletul cu atat mai mult cu cat, contrar principiului meu (si cel jurnalistic, de altfel) ca obiectivitatea este cel mai bun filtru, am simtit ca nu pot sta deoparte. Ca cineva a avut nevoie de ajutor si ca am lasat totul pentru a ma implica.

kit_anticadere_parElicopterul a planat timp de cateva minute deasupra unui nefericit si stupid accident de circulatie, in care o tanara soferita pierduse controlul volanului si, contractata de frica, refuza sa iasa din masina suspendata pe jumatate spre haul ce se casca sub podul metalic. Pentru a surprinde in direct evenimentul, am deschis usa elicopterului si, pe jumatate afara, am transmis live detalii despre caz. Operatorul meu, si el iesit in decor, plutea periculos pe deasupra podului, la cativa zeci de metri inaltime, incercand sa prinda un cadru cat mai bun. Profesionist, tinea camera cu o mana iar cu cealalta incerca sa-si gaseasca o pozitie mai buna, moment in care privirile noastre s-au incrucisat. Zambea.

Momentul era periculos, dar nu lipsit de farmec. Adrenalina ne insufletea si numai natura tragica a evenimentului ne impiedica sa chiuim de fericire si sa ne fluturam pletele mai tare-n vant.

Parul meu, de obicei strans in coada, era acum liber si savura momentul la maxim. Suvitele lungi, foarte inchise la culoare la varfuri si un pic mai deschise spre radacina, se zbenguiau in spatele capului meu, luandu-si parca zborul. Nu-mi era teama. Un asemena curent de aer, temperatura scazuta (sa nu uitam ca erau cel mult trei grade afara) si aerul extrem de uscat pareau sa-i priasca. Pentru ca, inainte de toate, eu stiu sa am grija de mine.

GerovitalPlantTratamentOchii, buzele, tenul, parul, bustul si picioarele se bucura de intreaga mea atentie in mod constant. Am suficient respect fata de mine si destul de mult realism sa imi dau seama ca nu intotdeauna cantarul merge in jos si nici nu intineresc. Dar fac intotdeauna tot posibilul ca oglinda uriasa din dormitor sa-mi trimita inapoi o fata permanent vesela, un ten proaspat si bine hidratat si un par stralucitor, lung si puternic, care sa incadreze o asemenea fata.

Parul meu este negru. Aproape negru. Acea nuanta de par pe care niciodata nu o vei prinde cu exactitate pe vopselurile din comert. De aceea apelez la profesionisti si numai de cateva ori pe an, maxim trei. De ce? Pentru ca desi negru, tamplele imi sunt albe inca de la varsta de 20 de ani iar pe frunte, intr-o parte, troneaza o ditamai pata alba…

Mici defecte pe care am invatat sa le accept dar pe care nimeni nu ma opreste sa le corectez in mod discret. Fire deschisa si receptiva la nou, am incercat diverse tratamente pentru par care, prin compozitia lor naturala, au ajutat foarte mult firului de par, l-au hidratat, l-au ferit de uscaciune si de aspectul lanos. Un par cuminte, stralucitor si harnic am de cand folosesc masti naturale, alimentatie bogata in fructe si legume, evitand alcoolul si tutunul si incercand sa-mi feresc fata si parul atat de razele prea puternice ale soarelui cat si de gerul prea aspru.

UntitledParul meu este un par cuminte, pentru ca asa l-am educat. L-am spalat constant cu sampon Pro Color, din gama Gerovital Plant Tratament (care, pentru cultura voastra generala, mai cuprinde tratamentul Sebum Control, anti-age pentru par, anticadere, intretinere, tratament permanent de protectie, intensiv de regenerare si intensiv antimatreata) . Din nefericire, se pare ca majoritatea sampoanelor de pe piata (fapt confirmat si de un stilist de marca) reprezinta simple formule de spumare si simpli detergenti. Poti spala foarte bine parul si cu un detergent de vase, ca e acelasi lucru. Ei bine, gama samponul Pro Color are o formula de curatare mai delicata, compusii sai actionand bland asupra parului – hidratandu-l si vitalizandu-l – si agresiv asupra ingredientelor chimice din vopseaua de par. Spumarea redusa si o apa calduta (nu fierbinte si nici prea rece) vor face restul. Pentru intretinerea unui fir de par astfel vopsit am apelat in ultimele saptamani la serul Pro Color (la un pret exceptional, de pe farmec.ro) un produs inovator care vine la pachet si cu garantia calitatii: nu se clateste. Se aplica pur simplu  pe toata lungimea firului de par, proaspat spalat, hidratandu-l si protejandu-l pana la urmatoarea spalare. Nu veti avea surprize neplacute.

Nu e o arta. Ci e un mod de viata, accesibil oricui. Si nu este atat de complicat sa iti ingrijesti parul. Fa-o asa cum te ingrijesti tu insati. Cu Farmec.

farmec-gerovitalVa dati seama ca nu la asta ma gandeam in momentul cand transmiteam in direct. Nicidecum. Ma framantam sa gasesc o solutie sa scot femeia aia din masina suspendata de pe pod. Am dat indicatii pilotului sa aterizeze, mi-am lasat microfonul deoparte, am luat operatorul cu mine si am dat o mana de ajutor la scoaterea femeii din capcana mortii. Era terorizata. Nu scotea un cuvant. Negasind ce altceva sa-i spun, in timp ce medicii o acopereau cu o patura groasa, i-am luat mana:

“Daca tot te tii de prostii si vrei sa sari cu masina, fa-o macar dupa cateva ore la salon. Uite, am eu o prietena care te poate face in 120 de minute sa uiti de grijile vietii si sa schimbi decorul in roz! Apoi mergi mai departe! Treci la ingrijirea parului…”

“Doamne, dar nu vroiam sa sar! Ma grabeam doar spre casa! Am un articol de scris pentru SuperBlog 2013 si sunt la limita cu timpul!”

“Vei fi la limita cu tot daca nu vei fi mai atenta si vei putea scrie doar de langa ingerasi! Mai bine, in loc sa apesi acceleratia, sa te gandesti in voie, in drumul tau spre cuibul cald de acasa, la un subiect de scris original! SuperBloggerii adora vitalitatea, viata in general, sunt increzatori si optimisti! Iar concurenta are loc in lumea asta, nu cealalta!”

Articol scris pentru SuperBlog 2013

Foto: http://www.farmec.ro

2 gânduri despre „In direct… cu stil si Farmec

Lasă un răspuns

