Cea mai norocoasa fata

icoana-iconita-1994-4f20a7-1-300x300x0Cand mi-a venit randul sa vorbesc, vocea imi tremura atat de tare incat cu greu se putea intelege ceva. Auditoriul meu feminin, toate una si una, fete de bani gata, pline de prejudecati pe care de fapt nu le-au experimentat niciodata, citind carti pe care nu le-au retinut si proband pantofi pe care nu au avut ocazia sa-i incalte decat o singura data, purtand pe degete inele de calitate exceptionala ce nu fusesera puse pe deget de doua ori, arborand acel aer “eu sunt cea mai buna” ce razbatea din fiecare gest sau cuvant, ei bine, aceste fete reprezentau juriul meu. Rivalele mele si dusmanii mei fatisi.

Stramband din nas la aroma parfumului meu (pe care cu greu il putusem cumpara, cu banii stransi din nu stiu cate resturi de banuti de la casa), aceste fete mimara prost surpriza. Ma cunosteau de o viata, traiam in acelasi orasel micut si linistit de la malul marii si toti ne stiam intre noi. Asa ca nu incapea indoiala de cunostinta.

Concursul de Miss insa reprezenta cea mai buna ocazie pe care o intrevazusem pentru a ma pune in valoare (mai mult in ochii mei), o data pentru totdeauna.

cercei-cercei-cu-cristale-3539-565f24-1-300x300x0Moderatorul repeta intrebarea:

“Va considerati cea mai norocoasa fata din lume si de ce?”

Microfonul greu imi tremura in mana si o lacrima se incapatana sa alunece pe obraz. Ele jubilara.

“Da, cred ca sunt cea mai norocoasa fata din lume. Pentru ca ma face fericita o simpla raza de soare ce ma trezeste dimineata, gandindu-ma ca sunt atatea suflete pe lume care nu mai apuca un rasarit! Pentru ca sunt una din fetele care au ambii parintii in viata, nedespartiti de vreun divort sau alte scandaluri, pentru ca nu am jelit pe nimeni drag iar bunica este indeajuns de puternica inca sa faca acele dulceturi de trandafiri pentru care este atat de faimoasa in satul ei! Sunt norocoasa pentru ca am o prietena careia ii pot spune tot oful meu, ii pot impartasi cele mai ascunse taine si o pot face de fiecare data cu aceeasi siguranta si netematoare ca mi-ar divulga secretul. Ii pot spune ce-mi doresc si cum, ea imi aminteste diferitele ocazii cu care trebuie sa nu-i uitam pe cei dragi, ea imi cunoaste profunzimile sufletului si nu ma va lasa niciodata la greu. Ea este acea prietena care, atunci cand ti se deschide, vei avea in fata ochilor o lume minunata in care cu drag si de bunavoie te-ai pierde. Sufletul ei, de o capacitate de a iubi uluitoare, este frumos impartit in sertarase minuscule ale inimii, in care este loc de dragoste pentru toata lumea. Oricine are nevoie de iubire, de tandrete, de acele sentimente omenesti de cea mai buna calitate, de un sfat de calitate neindoielnica, de un umar cald si solid, aici isi poate pune piciorul si aici isi poate trage sufletul obosit.

Sunt cea mai norocoasa fata din lume pentru ca prietena mea satisface cele mai exigente gusturi. Explorarea sufletului ei imi provoaca o deosebita placere si nu exista moment pentru care sa nu multumesc Cerului ca ea exista in viata mea. Ea reprezinta o familie in care se adapostesc mai multe familii, ea are rafturi imaginare pe care pune ce are mai de pret si le da cu amandoua mainile celor care au nevoie de ele: sentimente calde si prietenesti, bijuterii cu cristale ale sufletului care hranesc interminabil gurile insetate de frumusete si perfectiune. Ea se gandeste si la cel bogat si la cel sarac. Are grija si de cel invatat si de cel care nu stie ce sa poarte sau cum faca un cadou. Il are in vedere pe cel atent dar si pe cel care nu stie sa-si cheltuiasca banii cu folos. Nu il evita pe cel mai neinsemnat dar nici nu pierde ocaziile, rare sau mai dese, care sunt cu duiumul intr-un an, de a oferi un sfat bun celui care pare sa nu aiba nevoie de asa ceva!

swarovski-bijuterii-0977-1-300x300x0Explorarea lumii ei interioare mi-a facut de fiecare data o reala placere. Si de cel mai multe ori am fost invitata in Universul ei fara preaviz. Pur si simplu mi se dezvaluia si tot ce trebuia sa fac era sa ma las prada lumii ei perfecte, in care se derulau ca intr-un film toate minunatiile ei, originale cadouri sufletesti, ambalate in cutiute elegante, ele insele veritabile bijuterii, cu care stia sa-si impresioneze admiratorii, mai vechi sau mai noi!

Sunt norocoasa pentru ca niciodata nu am fost dezamagita de ea. Si, daca vreodata se va intampla, voi inchide ochii si voi spune: “It’s just another hard day…”

“Si cum se numeste aceasta prietena pentru care sunt convins ca toata lumea va invidiaza in momentul de fata?”

Moderatorul ramase intr-o contemplativa asteptare.

Luxury. Luxury Gifts.ro. Si sunt cea mai norocoasa fata din lume ca i-am putut patrunde tainele si ca am fost vizitatorul Universului ei la un moment dat… Si de fiecare data…”

Articol scris pentru SuperBlog 2013

Foto: http://www.luxurygifts.ro

 

Lasă un răspuns

