Cele mai bune inlocuitoare

logo-delmag-nou2Cele mai interesante seri sunt cele in care iubitul vine spasit acasa… Cu coada intre picioare, trist, abatut, in ciuda zambetului slab care-i lumineaza fata. Stie c-a gresit. Stie ca sentimentele umane nu pot fi sterse dintr-o lovitura a destinului, stie ca nu e frumos sa jonglezi cu inima unei femei si, mai presus de toate, stie ca increderea unei inimi feminine se castiga greu si se pastreaza si mai greu.

In seara cu pricina inculpatul a venit, ca de obicei, beat crita si duhnind puternic a… parfum ieftin. Sfidand mitul camasii cu gulerul patat cu ruj, sfidand legile bunului simt care striga sus si tare ca, inainte de a bate la usa iubitei inselate, e obligatoriu sa faci un dus si sa lasi in urma parfumul celeilalte, iubitul meu batea normele. Toate aceste norme care, daca nu ar fi fost trist de adevarate, ar fi parut amuzante. Dar nu erau. Nici pe departe.

Zambetul belicos pe care mi-l arunca vroia sa para seducator. Buzele rosii si iritate vroiau sa ceara iertare. Mainile ce cu cateva ore inainte fusesera ocupate pe alt teren atarnau acum stinghere pe langa corp, ca si cand nu si-ar fi gasit locul. Intregul lui trup, bine facut de altfel, era intr-o dezordine fatisa. Nu vroia sa arate nimic, nu vroia sa ascunda si nici sa pretinda. Pur si simplu nu stia cum sa procedeze. Iubitul meu arata jalnic.

toshiba SattelliteDovada faptului ca ma ranise inca o data, acum iremediabil, stateau lacrimile mele mute, mari si sarate, sidefii ca niste perle de margean, in coltul ochilor. Gura mea, trista si tacuta, nu gasea si nu vroia reprosuri. Mintea mea era obosita sa ceara explicatii, inutile de fiecare data. Inima mea era muta, nu mai simteam nimic. Doar gandul la mica mea mare achizitie la care imi fugea mintea de multa vreme ma ridica oarecum in ochii mei. Puteam si eu sa fac un lucru ca lumea. Sa-mi fac pe plac altfel.

“E cazul sa ne oprim. Eu voi merge mai departe insa iar tu vei ramane acolo unde esti. Eu vreau sa profit cat pot de viata asta a mea, in toate nuantele alternante de roz si gri si sa imi accesez toata bucuria care mai exista pe acest hard…” si aratai cu degetul spre facultatile mintale. Continuai.

“Am pus ochii pe un ultrabook, un model interesant si care satisface din plin toate nevoile mele in acest moment. Pot avea placere, performanta si fidelitate dintr-un singur click, ceea ce in cazul tau nu a mai fost valabil. Esti perimat. Ti-au luat altii locul. In cazul asta, un Ultrabook Toshiba Satellite U940-100. Procesorul, Intel® CoreTM i3-3217U 1.80GHz, imi va oferi viteza si atentia de care am nevoie. Cei 500GB de pe hardul SATA ma vor putea multumi pe deplin din perspectiva stocarii sentimentelor mele de tot felul pe care tu nu ai stiut sa le pretuiesti, ma vor delecta cei 4GB de memorie, un Microsoft Windows 8, drept si credincios iar ochii-mi doritori de frumusete se vor putea cufunda in uluitorul spectacol oferit de tastatura iluminata si de nuanta superba Ice Blue Silver de care se bucura comoara mea. Cu alte cuvinte, este tot ceea ce tu nu esti. Esti obosit, perimat, expirat pana la ultimul por, pana la ultimul rid. Nu mai raspunzi comenzilor, inseli vederea si sentimentele si vrei sa pari ceea ce nu esti. Fara succes, de altfel. Imi trebuie un model fidel inimii, fidel ochilor, fidel mintii…”

Privirea tampa aruncata de fostul meu iubit ma amuza. Inculpatul statea in pragul usii, infrant.

Continuai fara a ma sinchisi de privirea jalnica. Victoria era a mea in totalitate.

masina-de-spalat-vase-incorporabila-whirlpool-adg-175-310x310“Si tot de pe delmag .ro am pus ochii pe masina de spalat vase incorporabila Whirlpool ADG 175.  Cum nici in ruptul capului nu-ti pasa de treburile casnice – in categoria asta intra, se intelege, si spalatul vaselor – m-am gandit ca as putea fi regina in loc de sclava tacamurilor si a farfuriilor adanci. In timp ce-mi voi prepara o inghetata si voi medita la tristul tau destin, ma voi delecta la un film in timp ce prietena mea fidela va lucra de zor, respectandu-si strict unul din cele sapte programe de spalare. Garantia de un an de zile ma asigura de calitatea acestui minunat accesoriu care poate face fericita orice femeie iar curentul nu va mai fi o problema (tu oricum ardeai fara folos toate becurile din casa) intrucat clasa energetica A imi va garanta confortul financiar la factura. Ce zici? Merita sa te mai accept? Am cele mai bune inlocuitoare pentru placerea mea personala: delectarea cu unul din cele mai bune ultrabook-uri si senzatia minunata ca in timpul asta sunt si utila (numai o femeie desteapta isi poate da seama cat inseamna o masina de spalat vase intr-o casa)…

“Da, dar iti lipseste un iubit…”

“La cate gasesc pe delmag.ro, sunt sigura ca imi voi satisface si placerea asta cumva… Dar cred ca tu ai nevoie de o iubita mai mult decat am eu nevoie de un amorez. Aboneaza-te aici la newsletter-ul Delmag si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday. Poate vei avea si tu o sansa la fericire…

Articol scris pentru Blogawards.ro si Delmag.ro

Foto: http://www.delmag.ro

 

 

Lasă un răspuns

