Scrisoare de multumire

saltea-venus-pikolin-22cmDraga Mosule,

Am trecut de ceva vreme de varsta dulce si nevinovata a copilariei si au ramas in urma clipele dulci pe care familia mi le-a oferit pentru a fi un copil fericit. Si am fost. Adica un copil fericit. Am avut tot ce isi putea dori un sufletel, incepand cu bunastarea materiala si terminand cu acel confort sufletesc pe care doar dragostea parintilor iti poate da.

Am trecut apoi in adolescenta iar primii fiori ai dragostei i-am cunoscut in mod pasnic, fara a ramane cu inima zdrobita ci doar cu un vag sentiment de tristete, dupa ce am experimentat prima tradare din partea celui iubit. Au urmat apoi reusitele facultatii, primul job platit regeste si iata-ma acum, om in toata firea, scriind de pe patul meu de suferind o scrisoare pe care vroiam sa ti-o trimit de multa, multa vreme.

Am vrut sa-ti multumesc, Mosule, pentru toate darurile pe care, sub o forma sau alta, mi le-ai trimis in cale. Bucuriile, tristetile, micile probleme de sanatate, minunata sotie si uimitorii copii nu sunt decat prilejuri de a-ti pune la picioare inima-mi pe veci recunaoscatoare.

saltea-aloe-vera-memory4-sleep-comfort-21cmStau de atatea ore imobilizat in patul asta si nu ma pot gandi decat la cat de norocos am fost. Chiar si asa, cu ambele picioare in gips, nu pot decat sa-mi indrept cu recunostinta privirile spre cer si sa multumesc Celui-de-Sus pentru bunatatea pe care mi-a aratat-o chiar si in aceste triste clipe.

Pentru ca mai am de stat saptamani bune in aceasta camera si abia la primavara voi putea sa pasesc din nou pe picioarele mele. Norocul meu au fost de data asta inspiratia sotiei de a cumpara un produs de Black Friday si produsul in sine. O saltea bine proportionata, bine lucrata si foarte confortabila de care ma bucur in prezent reprezinta una din putinele mangaieri care mi-au ramas intr-un perimetru atat de restrans.  Confectionata parca anume pentru a ramane cat mai mult tolanit pe ea, aceasta originala saltea Aloe Vera Memory4 imbie la odihna. Nicicand spatele meu nu s-a bucurat mai mult iar problemele de mijloc s-au atenuat considerabil. In plus, are acea finete in lucratura si acel miros de produs bine facut, dintr-un material tratat cu Aloe Vera, care intr-adevar te duc cu gandul la trecut, cand cumparai numai lucruri de calitate…

logoMosule, am de toate, sunt constient ca norocul mi-a suras toata viata si de aceea iti cer sa iti indrepti imensa bunatate si toata dragostea inimii tale catre cei mai napastuiti de soarta, catre cei saraci si bolnavi si catre copiii orfani. Eu mi-am primit portia de fericire…

 

Devino fan-ul paginii Salterra si descoperi super oferte de Black Friday!

articol scris pentru Blogawards.ro si Salterra

foto: http://www.salterra.ro

2 gânduri despre „Scrisoare de multumire

Lasă un răspuns

