Un cadou original pentru mama

girlDa, era cea mai frumoasa femeie pe care o vazusem vreodata. Fara a se incadra in parametrii ideali de frumusete feminina, aceasta faptura a stiut sa-si intoarca privirea de peruzea spre mine in momentul exact in care m-am impiedicat de mocheta aspra si m-am intins, cat eram de lung, pe podeaua neprimitoare. Era casierita la un magazin de cartier si in fiecare zi ma desfatam admirandu-i capul frumos de papusa, cu par bogat, carlionat si atat de blond incat parea coborata de pe rafturile unei fabrici de jucarii

Zambetul, nelipsit de pe fata ei, parea un balsam binefacator nascut special pentru a-mi aduce alinare. Eram singur si tare trist. Acea tristete care te doboara, acea tristete neagra, de smoala arzanda, care imi macina sufletul si-mi naruia sperantele…

Avea acel CEVA care-i facea pe barbati sa intoarca privirile si totusi… Si totusi m-a ales pe mine. Si vezi, fiule, este si acum cea mai frumoasa femeie pentru mine desi au trecut 20 de ani de atunci. Intelegi acum de ce sunt disperat? In toti anii astia in care m-a facut cel mai fericit barbat de pe pamant nu am stiut nici macar o data sa-i ofer un cadou pe masura farmecului ei. Intreaga ei fiinta ma fericeste iar impasul asta de acum ma face nefericit. Te implor, vino cu mine, trebuie sa gasesc ceva care sa compenseze, macar pentru o clipa, fericirea din toti anii astia!”

just4girls„Stiam ca esti necioplit, dar ridicol nu m-as fi asteptat sa fii! Cum sa nu stii ce cadou sa cumperi unei femei? Lor le plac chestiile astea fine, dulci, eventual din aur sau matase si musai de calitate si branduite! Esti culmea, tata! Fii serios, mama s-ar multumi si cu un mixer de bucatarie sau un sort inflorat! Gasesti tu ceva!”

„Ma gandeam totusi ca gena sanatoasa mostenita si educatia au facut din tine un barbat stilat si cu pretentii. Dar de fapt nu esti decat un mojic pentru care nu manifest in momentul asta decat dispret… si…”

„Hai, sa lasam deoparte epitetele injurioase si sa gasim ceva dragut. Barbatul stilat din mine zice sa intri pe http://www.just4girls.ro si sa-ti alegi un costum. Cum adica, de care? Unul de dormitopr! Nu face mutra asta socata, ca nu esti nascut ieri! Chiar tu spuneai ca mama este cea mai frumoasa femeie! Ia-i un costum de noapte, pentru dupa ora 22.00, o lenjerie sexy al carui nume il poarta si ea. O intreaga poezie!”

„Daca ma mai iei peste picior… Ce poezie? Ce costum? Ce nume? Ce ora 22.00?”

Untitled„Nu te iau peste picior, pentru prima data vorbesc si eu serios, mai ales cand iti vad mutra ingrijorata de fericirea mamei! Pe mama o cheama Carmen, da? Latina mea rudimentara spune asa: „carmen”, „carminis” inseamna „poezie”. Numele mamei este o intreaga poezie iar tu ai face bine sa iti alegi de pe site-ul de lenjerie intima un minunat corset Carmen. Liniile urmaresc fidel fiecare curba si dau o nota de glam itnregii tinute, provocatoare dar si misterioase… mama are sani frumoasi, zvelti si tineresti si merita sa fie pusi in valoare de o asemenea croiala… Nu?”

„Vai de mine, dar nu e prea… indraznet?”

„Ba da, este foarte indraznet si asta nu poate insemna decat farmec si eleganta. Satin, voal si broderie… Ce mai vrei? O tinuta ideala pentru petrecere dar si pentru momente de dormitor… Iti place?”

Tatal lasa capul intr-o parte si privi ganditor monitorul.

„Da, este atat de… ispititoare! Si cred ca se va mula perfect pe corpul minunatei tale mame… Dar zi-mi, tu ce-i cumperi iubiei tale?

Fiul facu un gest plictisit.

„A, da. Unul din acele costume de Craciunita care sunt atat de la moda in ultimavreme.”

„O spui de parca…”

„Stiu, o spun de parca nu mi-ar pasa. Cu toate astea, ea asta isi doreste. Vezi, iubita mea se afla la antipodul mamei mele. Mama este modesta dar atat de frumoasa. Iar iubita mea este incantatoare dar atat de… mandra si aroganta! Si sigura pe frumusetea ei! Eu ce sa mai cuceresc?”

„Inima, fiule, este cel mai greu de cucerit! Inima. Unele femei adora sa fie complimentate, adulate, iubite si provocate. Altele prefera sa fie descoperite, sunt misterioase si tacute, fermecatoare prin tacerile lor insele, prin cumintenia gesturilor si privirile plecate. Daca ai sti insa ce imaginatie au in dormitor…”

„Doamne, tata, doar nu vrei sa spui prin asta ca mama…

„Hai, gata, sa mergem, am ales de pe site ce-mi place! Ramane corsetul Carmen. Iti multumesc, fiule…”

articol scris pentru Blogawards.ro si http://www.just4girls.ro

foto 1: sammccauleychemist.wordpress.com

foto 2,3: http://www.just4girls.ro

2 gânduri despre „Un cadou original pentru mama

  1. Pingback: Blog Awards | Campania Just4Girls

  2. Pingback: Blog Awards | Campania Just4Girls

Lasă un răspuns

