Zi de pomina cu un fotograf de nunta din Bucuresti

In ziua aceea mi-am dorit sa tip. Sa tip si sa urlu de-a dreptul la fiecare invitat care-mi calca pragul, astfel incat sa-i ramana felicitarile-n gat: am vrut sa ma manifest asa cum nu credeam ca o voi face vreodata. Rezultatul? O mama socata, un viitor socru cu ochi bulbucati si un fotograf nunta care si-a luat frumusel talpasita.

6a011570aa8d5b970b0120a711365a970b-800wi

Dupa machiaj am avut chef sa ies. Asa, in blugi si cu tricoul rupt pe mine. Mi-am amintit, in timp ce rataceam singura pe strazi, de noptile petrecute-n cluburi, visand la marea dragoste care pana atunci ramasese la stadiul de ideal. Vorbeam singura si ma minunam de cum a trecut timpul, cat de repede am implinit 30 de ani si cat de necoapta sunt inca! Rezultatul? Un politist care ma privea chioras si o babuta care imi suradea condescendent: “ am patit si eu de-astea… Asa-i la tinerete….”

running-bride

M-am intors dupa vreo doua ore intr-o casa plina ochi cu invitati si intr-o curte plina si ea pana la refuz de curiosi veniti sa vada mireasa. Or fi crezut ca mi-am vopsit parul in verde sau oi fi schioapa sau ca m-am dus sa-mi caut un fotograf nunta prin Bucuresti. In orice caz, se uitau foarte straniu la tricoul meu jerpelit. Nu avusesem chef sa-l schimb, ce vreti…

Wedding-Cakes-Cardiff-1

M-am repezit in bucataria aburinda, unde sarmalele si cozonacul tronau in mijlocul camerei si unde pustani neobrazati isi lingeau degetele, pofticiosi. M-am repezit la ei si le-am tras vreo doua peste maini. Cu ce m-am ales? Cu priviri manioase din partea mamelor pentru o atare purtare nemiloasa la adresa pruncilor. Si un repros tacut din partea mamei, la gandul ca si serviciile de foto video nunta fusesera compromise.

crying-bride

Am dat fuga in dormitor sa trag o repriza de plans. Ma dadeau gata toate astea si simteam ca nu sunt pregatita pentru dezaprobarea publica. Eram frustrata si singura dar hotararea mea era luata. Dupa cateva zeci de minute de batai categorice in usa, mi-am sters lacrimile cu maneca. Rezultatul? Un machiaj stricat in mod perfect, fara niciun pic de mila pentru munca prietenei si banii cheltuiti cu o asemenea (nefericita) ocazie.

1231-300x300

Mi-am privit rochia de mireasa. Din satin ivoire, minunatia mea merita fotografiata si m-am temut – macar din motivul asta – ca bravul meu fotograf de nunta fugise definitiv. Sau si-o fi fumand eterna tigara prin vreun colt al curtii mele imense, unde se simteau de altfel necesare cateva schimbari? Nu-i nimic, gandeam, niste servicii de foto video nunta voi mai gasi eu. Ce fac insa cu rochia de mireasa? O imbrac rapid si ies prin spate.

Curtea din spatele casei, frumoasa dar nu perfecta, era pustie. Ma asezai pe jos nebagand de seama la rochia de mireasa si meditai.

  1. Fotograf de nunta nu mai am.
  2. Foto video nunta zero la o nunta inseamna o nunta ratata. Nu tu evenimente imortalizate, nu tu cadre originale, nu tu instantanee incantatoare. Nimic.
  3. Situatia nu este atat de neagra. Mai degraba gri, as spune. Pot sa-i comunic viitorului meu fost logodnic hotararea luata fara lacrimi, scene sau trantit de usi.
  4. Soacra-mea nu ma va mai privi cu ochi rai si nu va trebui sa indur privirea aspra a socrului.
  5. Mama nu ma va mai bate la cap cu maritisul si lucrurile se vor aseza.
  6. Curtea si casa se vor goli, sampania si cozonacul imi vor ramane mie iar un chef intre fete se va impune cu aceasta ocazie.
  7. Scap de stresul nuntii si incerc o reorientare in cariera.
  8. Ma mut de acasa si imi iau o slujba mai ca lumea.
  9. Imi iau un caine. Musai Labrador si musai pe nume Stitch.
  10. Voi fuma pe indelete cate tigari doresc iar rochia asta o voi arunca la vechituri. Doar o port o data si gata, nu? E trecuta la second!

Fotografie si filmare profesionala de nunta

Pe cand meditam la aceste superbe si satisfacatoare 10 puncte, cum imi suflecasem rochia (cumparata de la CasaAnke)  pana deasupra coapselor si fumam linistita cu fundul pe piatra cubica, simt o usa deschizandu-se si fotograful meu intrecandu-se in instantanee… Fericit ca ma prinsese intr-o ipostaza atat de grozava, ranjea cu toti dintii lui galbeni si ma privea victorios. Chilotii mei albastri se zareau frumusel pe sub rochia suflecata iar ghetele grosolane isi iteau limbile cu neobrazare.

Nu va pot spune ce-a urmat. M-am ridicat furioasa si… mi-am petrecut restul serii si al noptii la Urgente, la capatul unui fotograf de nunta lovit la propriu si in … amorul propriu cu greutatea unui pumn de femeie libera…

Articol scris pentru Blogawards.ro, CasaAnke si http://www.efotografnunta.ro

foto 1: http://www.wpic.typepad.com

foto 2: http://www.charmsofthechesapeake.com

foto 3: http://www.wedding-splendor.com

foto 4: http://www.wedding-splendor.com

foto 5: www.casaanke.ro

foto 6: http://www.efotografnunta.ro/

3 thoughts on “Zi de pomina cu un fotograf de nunta din Bucuresti

  1. Pingback: Blog Awards | Campania fotograf de nunta

Lasă un răspuns

