Un flirt nevinovat

ways-to-impress-a-girl-notNu reprezenta el chiar idealul meu de barbat insa atributele fizice ale individului din prag se apropiau serios de cele mai aspre reguli de frumusete masculine. Parul roscat, de un roscat atat de rar intalnit, ii cadea in zulufi dragalasi pe frunte, restul parului atarnandu-i rebel pe umerii drepti, atent sculptati de un Creator ce parca uitase sa mai fie si vitreg cu arta sa…

Ochii mari, senini, de un caprui intens, ii radeau in cap. Fruntea, inalta si senina se arcuia frumos pe o fata atat de aproape dp erfectiune. O gropita in obrajii rosii isi aducea aportul la acest sarm natural iar buzele mari si carnoase, aspre si totusi facute sa mangaie si sa desfete, se deschisera intr-un zambet larg.

“Doamna Lazar?”

Inghitii in sec.

“Eu sunt, poftiti. Va servesc cu o cafea?” si ma fastacii ca o fata la prima intalnire.

“Va multumesc, sunt nevoit sa va refuz. As vrea sa rezolvam problema cat mai repede. Ne-ati sunat in legatura cu dusmanii cei mici si rai din bucataria dumneavoastra…”

Il privii fara sa inteleg.

“Dusmani? Imi pare rau, dar… nu cred ca aici trebuia sa veniti insa daca tot mi-ati calcat pragul… Gasesc eu ceva gandacei prin dosul chiuvetei.

“Oh, imi pare rau, se pare ca este o neintelegere. Am fost sunati la 0219662 in legatura cu exterminarea unor gandaci “casnici” ce dau batai de cap unei doamne Lazar…”

“Eu sunt. Va rog sa intrati. Lazar se numeste si soacra mea si locuieste in apartamentul de alaturi. Insist totusi sa intrati si aici…”

UntitledNu-mi puteam lua ochii de la superbul exemplar masculin pe care soarta, sau mai bine zis soacra, mi-l scosese in cale.

“Asteptati sa pun ceva pe mine si coboram. Intelegeti, avem la parter un magazin de produse naturiste si poate gasim ceva pe acolo… sa va dau de lucru, nu de alta, dar sa nu fi venit degeaba…”

In cateva minute eram singura cu el la parter. Inspecta locul cu ochi critic de profesionist in timp ce-i prezentam zona.

“Am avut de-a face cu cei de la Sanatate Publica dar se pare ca va fi in regula. Am dus o lupta crancena cu umezeala si racoarea, cu mirosul de mucegai sau de suc de fructe vechi care atrageau fel de fel de insecte, de la gandaci de bucatarie pana la furnici mici si multe, muste de casa si alte bazaconii. Capac la toate au fost cateva mici excremente de care nu stiam cum sa scap intrucat nu stiam cine era proprietarul. Si uite ca am gasit intr-o dimineata, dormind intre ceaiurile mele pe raft, un soricel cuminte si linistit, cu o coada cam cat el si mustati mici si tremuratoare. Mi-a fost teribil de mila de el sa-l gonesc dar…”

Si facui o mutra jalnica.

“Si ce-ati facut cu el?”

“L-am luat frumusel pe un faras si l-am scos afara. L-am rugat intai sa nu mai treaca pe la mine si i-am facut vant. L-am omorat! Ce vroiati sa-i fac?

Individul rase cu pofta, dezvelind doua siruri de dinti perfect albi si egali.

“Imi plac la nebunie femeile naturale, cu simtul umorului… Dar, spuneti-mi, ce cauta mustele aici?”

insecte“Ma gandeam ca stiti. Au papilele gustative de 10 milioane de ori mai sensibile decat ale oamenilor si trag la dulce, gustos si parfumat. Cu alte cuvinte, am soricei, gandaci, furnici si muste. Daca m-as balbai as spune cu drag parola magica: DDD! Dezinsectie, deratizare, dezinfectie! De asta as avea nevoie acum! Este un spatiu solid, cald, umed si care atrage, pe langa clientii casei, alti clienti ai casei de care nu sunt deloc mandra! Credeti ca puteti remedia problema?”

“Cum doriti sa o rezolvam? Va pot propune cateva metode?” si individul zambi cu subinteles, punanandu-mi o mana grea pe umar.

“Sigur, puteti face ce doriti, atata vreme cat va tineti mainile acasa…” rosti cu raceala, desi vocea imi tremura.

Tipul era atat de atragator incat a fost nevoie sa-mi imaginez o soacra socata ca sa pot reveni cu picioarele pe pamant.

“O putem face in mai multe variante insa va trebui sa ma consult cu dumneavoastra. Ma intereseaza sa stiu ce fel de bloc este acesta, din ce este facut, cum stati cu pivnita sau boxa cladirii, ce probleme au fost in trecut, ce suprafata aveti aici, daca aveti produse alimentare ambalate si ce termene au, ce fel ce conditii importa si pe ce perioada doriti sa curatam locul asta. Evident, o data la tei luni va trebui sa va mai fac o vizita insa deocamdata vreau sa inspectez zona.”

“Nu vreti… aaa… sa urcati si sa stam de vorba la o cafea?” il rugai.

“Nimic nu mi-ar face o mai mare placere insa va trebui sa actionez rapid si prompt. Voi realiza un studiu rapid al zonei, voi face cateva precizari, vom stabili varianta cea mai buna de actiune (ceata rece, calda sau pulverizare) si va voi pune la curent cu cateva conditii de care va trebui sa tineti seama de indata ce voi incheia procesul de curatare a zonei.

ddd_logoCe sa va spun… mi-a placut individul. Dulce, destept, rapid si fermecator, a stiut sa ma faca sa-mi doresc prezenta lui in fiecare zi. Venea insa rar, o data pe anotimp si ma rugam sa mai apara ceva “chiriasi” care sa faca posibile mai multe vizite ale tipului de la firma de deratizare

Ramanea insa distant. Zambitor, amabil, politicos, vorbaret insa distant. Si asta ma intarata. Nici ca-mi mai pasa de rozatoare, gandaci sau furnici iar vizitele doamnei de  la Sanatate Publica le primeam aproape cu bucurie, cautand un motiv sa-l sun pe EL si sa-i cer parerea…

Cu alte cuvinte, soriceii si ceva gandaci de bucatarie mi-au facut anul acela mult mai frumos si radiam printre randurile magazinului, in fata unei soacre surprinse, frustrate, uimite, care nu mai intelegea nimic…

Articol scris pentru Blogawards.ro si 0219662.ro.

Foto1: http://www.online-dating-mastery.com

Foto 2, 3, 4: www.0219662.ro

 

Lasă un răspuns

