Suparare mare

paltonDragul meu,

Cu imensa parere de rau te anunt ca hotararea mea de a-ti fi iubita ideala s-a cam topit in neant din ziua in care te-am surprins intr-un bar absolut mizerabil, band acea odioasa licoare pe care stii foarte bine ca o urasc: berea.

Trec peste incorectitudinea pe care ai comis-o aparand in lume fara mine (act pe care ai jurat ca nu-l vei comite) intrucat stiu ca erai obosit si nervos ca nu-mi gaseai pantofii doriti. Dar… sa te dedai la astfel de fapte jenante… sa bei bere direct din sticla, intr-un mediu mai mult decat dubios si sa mai ai si tupeul sa arati bine in tricoul ala mulat pe care stiai ca vreau sa-l porti doar pentru mine si in blugii aia ce cad periculos de bine pe soldurile tale perfecte… ei bine, asta a fost prea de tot!

Scrutandu-mi atent constiinta, am ajuns la concluzia ca nu m-am facut vinovta de nimic, ca sunt imaculata in ochii mei din punct de vedere comportamental iar tribunalul meu supreme (aceeasi constiina) te face vinovat de infidelitate. Si asta pentru ca erai in compania… Doamne, nici nu-mi vine sa-i mentionez,… in compania acelor trei care au speriat Vestul (Aradul si Timisoara), acei Miserables de care pana si Dumas s-ar rusina. Si ce daca Vasile tocmai si-a luat doctoratul? Faptul ca s-a apucat de agricultura il scade serios in ochii mei (desi castiga parale frumoase). Ionut ala al tau este absolut ingrozitor ca model al celei mai mari companii de fashion.  O fi el baiat bun, dar e frumos ca insusi Diavolul si nu suport baietii perfecti! Doar ti-am spus-o! Cat despre individul care iti zambea peste masa, Gica, cunosti foarte bine faptul ca a fi ginecolog pentur mine inseamna a fi un permanent violator. Asa ca destest aceasta sleahta cu care ti-ai petrecut ore intregi in timp ce eu asteptam cuminte sa-mi vii cu pantofii! De fapt, nu asteptam chiar cuminte, dar in fine…

palton-din-lanita-maro-cu-inseratie-de-pielePentru asta, te pedepsesc aspru si nu stiu cum faci, dar ai grija sa ma impaci rapid, nu de alta, dar mama sta aproape! Nu vreau bijuterii, rochii de seara, rochii de ocazie, parfumuri sau altceva. Am vazut un palton extraordinar de frumos, un palton din lanita maro cu inseratie de piele, pe site-ul GlamourShop.ro si ma astept ca in zilee urmatoare sa fie la mine in dressing, asezat pe umeras cu fata spre dreapta si cu nasturele de sus inchis! Sa fie acolo pana ma intorc eu de la serviciu, da? Altfel ai sa mananci fasole la borcan si costita la cutie timp de un an de zile! Si ma mut in living, da?

Hai, pune-ti mintea la contributie si treci printre rafturile GlamourShop! Vezi sa-mi faci si o surpriza pe langa paltonul ala! (mai ales ca sunt foarte multe modele de accesorii si, daca esti baiatul destept care ma astept sa fii, vei profita de ele).

Daca te intrebi cumva ce cautam in zona in care-ti beai tu berea cu golanii aia, sa stii ca ma priveste. Doar nu m-am maritat cu un sergent, da? Si nici socoteala nu cred ca sunt indreptatita sa-ti dau, mai ales ca sunt suparata de acum trei saptamani cand ti-am surprins sosetele albastre printre rufaria mea alba si fina din masina de spalat! Doar ti-am spus ca se pun separat in masina, da?

Deci, nu-ti dau socoteala unde mergeam dar, fiindca sunt o fata model (ai putea sa iei exemplu de la mine), iti spun totusi: mergeam cu prietenele in club. Cum, care club? Ala in care ne-am cunoscut, da? Si ce daca are reputatie indoielnica? Insinuezi cumva ceva? Hai, cumpara-mi acel minunat palton (vezi, sa fie gri!) si poate scapi de carnatii la conserva!

Articol scris pentru GlamourShop si Blogawards.ro

Foto: http://www.glamourshop.ro

Lasă un răspuns

