Leac pentru dragoste

DSC_0801-copyDoctore, Universul meu e gol si mat, intunecat si aspru! Iubesc, dar ma simt singura! Si ratacesc prin ungherele sufletului meu si-l gasesc gol dar avid de dragoste! Ce-mi dai, doctore, ce-mi dai pentru toate astea?

Ia matale un lampion din sticla cu dantela de la Doctor Deco, sectia decoratiuni interioare si ai sa-ti vezi sufletelul transpus intr-o alta lumina, intr-un alt Univers, prin sticla aceea subtire si delicata!

Nu-mi trebuie lampion, imi trebuie un suflet, o inima alaturi de care sa traiesc! Am o casa goala de orice nadejde si tot ce imi doresc este sa ma inec in marea disperarii! Da-mi, doctore, da-mi un colac de salvare sau ineaca-ma cu totul!

Nu-ti dau eu niciun colac ci pluteste, domnisoara, pe marea sperantelor! Ia-ti un cuier marin in care sa-ti anini iubirea, pasiunea, caldura si sinceritatea si nu le da nimanui sa le inece!

DSC_0048-copyMa topesc, domnule doctor, n-auzi ca ma topesc? Da-mi ceva pentru casa mea, pentru fermecatoarea scoica goala ce a ajuns acum inima mea! Fie-ti mila si cruta-i suferinta!

Suferinta ti-o vei cruta dumneata singurica, esti tanara si frumoasa iar sperantele sa-ti fie calauza in viata! Aduna-ti lacrimile si pune-ti intr-un colant de perete, in trei recipiente colorate, separat: trecutul tau, prezentul clipei si viitoarea-ti fericire. Si vei vedea atunci cat de frumos este sa le privesti cu detasare pe toate trei dar sa nu uiti niciuna!

Am impresia, doctore, ca nu stii ce spui. Eu ma destainui dumitale aici, imi vars amarul si dumneata ma iei cu din astea. Nu vezi ca sufar? Da-mi in clipa asta ceva pentru durere!

Durerea ta e mult prea complexa, domnisoara. Esti indragostita, asta e, iar pentru asta am eu leac, dar vad eu zic una iar dumneata intelegi alta. Pentru inima nu exista doctorie, cel putin nu una de la mine.

Mi se pare, doctore, ca tu imi decorezi pur si simplu casa. Na, ca-mi sterg lacrimile si te intreb de la obraz: de ce faci asta?

n04-long1Pentru ca te cunosc de o viata, mandro si stiu ce-ti poate sufletelul. Voi, tinerii, va plangeti si nu stiti sa spuneti cum va doare. De ce nu te duci la el? De ce nu aveti curajul sa va puneti inima pe tava? De ce asteptati sfaturi si sugestii, solutii si momente salvatoare, cand tot ce trebuie sa faceti este sa va uitati cu adevarat in sufletul vostru si sa va declarati sentimentele?

Hai, viziteaza tu, fato, magazinul asta doctordeco.ro si vezi ca poti sa mergi si pe Str. Blanari nr. 12 in Bucuresti (la 10 minute de aici au magazinul fizic) si acolo vei gasi alinare si pentru ochi si pentru suflet si pentru casa. Alege tot ce te incanta si apoi mai vorbim. Dragostea va parea atunci mult mai dulce…

articol scris pentru Spring SuperBlog 2014 si DoctorDeco

foto: http://www.doctordeco.ro

2 gânduri despre „Leac pentru dragoste

Lasă un răspuns

