StejarMasiv sau calitatea in casa ta

Amenajarea-livingului-cu-masa-mare-5

Cand am vazut asa ceva, mi-am zis „Oh, Doamne!”

Si nu pentru ca apelativul s-ar fi vrut din disperare cat din dorinta si din admiratia izvorate dintr-o inima simpla care a visat de multa vreme asa ceva: o masa eleganta si totodata practica, la nevoie suficient de mare, dar potrivit de mica cat sa placa unui ochi dornic de spatiu, o masa din stejar masiv care nu ocupa nici mult loc, care lumineaza (prin design lejer si lipsit de culori incarcate) spatiul pe care il ocupa si care indeamna… la gustare! Sau la o cina in familie sau poate chiar una cu prietenii… cu toti prietenii!

Cati dintre noi au curajul sa spuna sincer: „Asta imi doresc dar nu-mi permit?” Si mai ales cati dintre noi au curajul sa-si spuna: „Eu nu pot face asta, chiar daca tata se pricepe la asa ceva…”

Aceasta superba piesa de mobilier are o linie care mie imi place foare mult. Este eleganta dar practica, pare costisitoare dar nu este, are aerul unui lux nepermis si totusi poate fi la indemana oricui.

logo-stejar

Cand ma gandesc ca din acest minunat material se pot face lucruri deosebite, mobila din lemn masiv de diferite modele si dimensiuni! Mese de hol, comode, masute pentru televizor, mobila pentru un intreg living, pentru terase sau foisoare!

Stejarul, domn la mine in casa sub forma de parchet, are o clasa a lui. O calitate pe care calc (la propriu) cu mare drag. Care nu scartaie. Care e fidel celui care l-a lucrat si montat. Care tine cald iarna si da o tenta de racoare vara…

De atunci am ramas credinciosi mobilei din lemn de stejar, chiar daca mai mult decat parchetul nu ne-am permis sa achizitionam deocamdata. Preferam sa asteptam si sa visam la ziua cand va trona in mijlocul dining-ului aceasta masa lunga, eleganta si frumoasa, care ar impodobi atat de original noua noastra casa…

 

articol scris pentru Blogawards.ro si StejarMasiv

foto: http://www.stejarmasiv.ro

Lasă un răspuns

