Plec la mama!

asortieScumpa nevasta,

Desi m-am nascut intr-o zodie norocoasa, am considerat intotdeauna ca destinul trebuie ajutat. Ca trebuie sa pui mana sa iti cladesti un prezent pe baza unui trecut curat, pentru ca viitorul sa-ti fie asigurat, mandru si triumfator precum cocosul din ograda maica-tii!

Tu, draga mea, nu m-ai ajutat pentru mult la crearea unui asemenea viitor desi ziceai ca-l vrei roz. Daca as putea, as interzice culoarea roz! Mi-ai facut zile fripte si pentru asta azi te parasesc. Dar, pentru ca totul sa fie asa cum trebuie, pentru ca tu sa cunosti motivele CLARE pentru care te parasesc (desi iti jignesc in acest fel mandra-ti inteligenta), iata mai jos plangerile mele:

1. Esti prea frumoasa pentru mine. Eu sunt un tip modest iar scoala postliceala pe care am terminat-o cu chiu cu vai nu se poate compara in numar de ore sau calitate cu cele doua masterate pe care ti le-ai trecut de curand in CV. Sunt scund si chel iar tu esti de frumusete absolut rapitoare. Martori imi sunt Vasile, vecinul de la doi si Tache, ala care tot vine cu pliantele de le arunca in cutie…

asortie12. Cultura ta intrece cu mult cunostintele mele in materie de casa, gospodarie, curatenie si alte din astea. Ti-am cumparat din Obor o masina de spalat vase, considerand, in ignoranta mea, ca nu-ti vei mai strica superba manichiura tot frecand cu buretele. Bineinteles ca nu te-ai atins nici  de vase, nici de burete si nici de masina. Manichiura ta a ramas intacta.

asortie23. Prietenii tai sunt cu mult superiori cercului obscur in care ma invart eu. Amicii in compania carora ma mai vezi din cand in cand sunt oameni de conditii si meserii medii, cu copii la scoli publice si case la tara, lucrand in gradini cu sapa, nu cu motosapatoarea. Ei muncesc cu mainile si beau bere cu sticla. Tu, draga mea, daca vreodata ii vezi band din paharele noastre, le dezinfectezi doua ore si strambi din frumosu-ti nas (ziceai ca te fac sa te simti… albastra, ce-o mai insemna si asta. Daca as putea, as interzice si albastrul, ca prea imi scoti ochii cu el) cand ma intalnesc cu ei. Pentru ca prietenii tai sunt au scoli inalte, se invart in cercuri si mai inalte si tot ce faceti serile este sa va urcati pe scaunele alea la fel de inalte din barurile de lux si sa beti cafea cu nu stiu ce arome (nu stiam ca exista atatea feluri de cafea) sau bauturi fine si scumpe. Eu prefer o Timisoreana rece dar chiar mai mult mi-ar placea un pahar de vin rosu savurat impreuna cu tine la lumina unor lumanari acasa la noi. Dar nu, imi piere din fasa pasiunea cand ma gandesc cum dezinfectezi paharele alea inainte de a incepe.

4. Suntem total diferiti in materie de vestimentatie. Hainele tale – rochite de vara diafane, pantofi cu toc inalt, sandale absolut superbe , balerini usori – contrasteaza puternic cu sandalele mele demodate pe care le am de ani de zile dar  in care ma simt atat de bine! Noroc ca ti-ai facut un dresing separat si ai scapat astfel de umilinta de a-ti aseza pantofii Corvaris alaturi de vechile mele incaltari! Daca as putea, as interzice rosul! Pantofii tai sunt cu totii rosii!

asortie35. Ai o tonalitate in voce atunci cand ma certi de imi ingheata sufletul de spaima. Decibelii de care esti capabila ii intrec cu mult pe cei masculini pe care ma caznesc cu adevarat sa-i scot la lumina, in incercarea destul de jalnica de a ma impune in propria ograda…

Si cand te gandesti ca ai tupeul sa ma certi pentru ca nu am frecat bine clantele usilor si mai tipi si pentru ca am uitat sa pun orezul in sarmale! Ia, mai pune-ti manichiua aia la treaba in bucatarie, coboara de pe scaunele inalte din baruri, da-ti jos pantofii si pune-ti niste balerini Mabelle (am si eu gusturi, sa stii) de la Asortie, leaga-ti parul ala superb sub o naframa, sufleca-ti manecile si treci la treaba! Azi am chef sa ies cu prietenii ! Sa bem bere din sticla, sa injuram si sa privim apoi crucis la varfurile degetelor din sandalele noastre scofalcite! Na! Altfel plec la mama!

foto: http://www.asortie.ro

 

Lasă un răspuns

