Saeco sau rasfat pentru intreaga zi

gran_barista_silver_largeVreau sa va povestesc astazi despre una din cele mai frumoase experiente pe care le-am avut in ultimii ani. O experienta uimitoare nu numai pentru ineditul ei cat prin efectul pe care l-a avut asupra mea. Un efect imediat, tonic si revigorant, asa cum numai o cafea bine facuta o poate face dimineata, devreme…

Experienta mea o reprezinta o incursiune – initial sceptica, recunosc – in lumea cafelei, o incursiune atipica. Pentru ca m-a dus cu gandul la momentele zilei. Este vorba de incursiunea in lumea Saeco.

Ce este Saeco? Este un brand, binecunoscut de altfel in lumea intreaga, care s-a impus in ultimii ani si pe piata romaneasca, avand la baza doua din cele mai importante ingrediente pentru orice reteta de succes: calitatea cafelei si eleganta prezentarii espressoarelor.

De pilda, accesand site-ul www.philips.ro, la categoria Espresso, am intrat intr-o lume care m-a fascinat de la o prima ochire. In primul rand, culorile, deloc tipatoare sau obraznice, m-au dus cu gandul la ceasca aromata de cafea si instinctiv am dus mana la ceasca ce se afla in fata mea si care acum era goala. Perfect, mi-am zis, iata un site foarte bine conturat, care a avut ca prim efect asupra mea gandul la licoarea atat de aromata si iubita de tot mapamondul.

saeco-150x150Accesand in continuare diferite informatii de care aveam nevoie, am vazut ca acestea erau oferite cu generozitate, ca predomina culoarea… cafelei cu lapte sau a unui espresso bine facut, ca erau adunate acolo informatii din lumea intreaga, era chiar urmarit drumul boabelor de cafea, erau prezentate cu obiectivitate calitatile unui espressor Saeco (eu am un espressor manual – altul decat marca mentionata – de 15 ani de zile care huruie, maraie, mormaie si trebuie curatat o data pe saptamana, in lipsa unui filtru aferent) si mi-a placut la nebunie sa vad cate tipuri de cafea erau prezentate si ce istorie aveau.

De exemplu, mi-a placut ca espressoarele Saeco au origine italiana si exista pe piata inca din 1985. Vechiul meu espressor ma determina sa respect noile aparate de cafea de astazi care au sistem de autocuratare (cum are Saeco) si beneficiaza si de controlul parametrilor). In plus, laptele este perfect spumat si iti ofera posibilitatea sa il faci cat vrei tu de cremos sau lejer. Tot pe site-ul acestor minunate espressoare am aflat ca boabele de cafea sunt macinate intr-un asemenea maniera incat nu sunt facute chiar pulbere ci suficient cat sa fie pastrata si chiar intensificata aroma cafelei. Ceea ce ii da eleganta si gustul. Cartea de vizita.

UntitledAcum am vazut si diferenta de gust.  Am observat ca existau diferite tipuri de cafea pentru orice moment al zilei, pentru orice dispozitie si pentru orice pretentios. Pentru ca eu sunt o persoana pretentioasa. Mie imi place cafeaua adevarata. Nu cafea diluata, nu cea de la automatele din magazine si gari cat o cafea buna, tare si aromata, facuta in casa.

Pentru diminetile cand te trezesti devreme si cu ochii lipiti exista astfel Ristretto, super-scurta si super-intensa. O cantitate foarte mica de apa, un super gust si te vei trezi imediat. Pentru o delectare de cateva minute dupa ce ai ajuns la birou si ai dat ochii cu seful care ti-a dat de scris cat pentru saptamana exista Espresso, o placere nelimitata ascunsa in 30 de mililitri de cafea aromata.

HD8761_09-IMS-ro_ROPrietena de birou te cheama si poti gust cu aceasta ocazie o Caffe Creme, usoara si delicioasa, bauta pe ascuns, sa nu vada seful… Sau poti opta pentru un amestec inedit de lapte, spuma de lapte si espresso, intr-un binemeritat Cappuccino. Depinde de gust. Seful oricum nu va vedea, veti fi voi sigure de asta.

Ajunsa acasa, cu nervii in batista (dupa o goana nebuna prin magazine), iti poti arunca cat colo poseta si pantofii cu toc inalt si iti poti prepara singurica un Latte Macchiato sau un Caffe Latte ( la ultimul e suficienta putina spuma de lapte si o doza de espresso, in rest puneti apa cat doriti) si dati drumul la muzica. Poate fi contemporana sau clasica. Combinatia si efectul snt garantate.

Vine iubitul. Ai grija sa il tratezi asa, dupa cina, cand vrea sa mearga la culcare, cu un nou Ristretto. Va asteapta doar o noapte fierbinte si nu ai vrea sa adoarma… in timpul actiunii. Doar esti o femeie moderna, stii sa pastrezi vie flacara iubirii…

De prisos sa mai mentionam ca Saeco are mare grija de toate momentele tale (parca a fost creat special pentru asta): cele de pasiune, de rasfat, de relaxare sau de tonifiere a intregului organism…

 

foto: http://www.philips.ro

 

Lasă un răspuns

