Calcandu-ti pe urme

An Air Canada passenger walks to catch his planeAm alergat intr-un suflet dupa tine, dupa acea jumatate care a decis ca se plictisise de o viata monotona si a cautat adrenalina de multa vreme pierduta prin multe orase ale lumii.

Si am alergat dupa tine, cautand iubirea pierduta, incercand sa-mi amintesc cu ce te cucerisem, sa-mi imaginez cum sa te aduc inapoi si mai ales cum sa intretin flacara iubirii noastre pe vecie…

Ai ales Blue Air ca sa fugi. „Primavara-i mai frumoasa in aer„, ziceai tu. Aproape ca uram aceasta companie aeriana si nu-mi dadeam seama ce iti tot placea atata la ea, in afara de faptul ca iti rezerva si iti procura biletele de avion la cele mai mici preturi. Si am zburat catre tine, alegand aceeasi agentie, calcandu-ti pe urme.

blueair-150x150Am aflat astfel despre compania Blue Air ca suferise recent mai multe schimbari si m-am bucurat sa constat ca unele dintre ele reprezentau chiar o premiera, cum ar fi Pre-Fly Reminder, un program prin intermediul caruia pasagerilor li se aduc la cunostinta (printr-un newsletter personalizat) datele de zbor, orele de imbarcare, detalii specifice, informatii noi si tot ce poate fi util de stiut inaintea zborului. Sau implementarea unor metode de plata alternative, care vin in ajutorul pasagerilor care nu sunt posesori de card ( prin transfer bancar, numerar, terminalele Qiwi sau ZebraPay) sau imbunatatirea serviciului de catering prin introducerea unor meniuri-sandwich create special de catre celebrul chef Jakob Hausmann.

Si aceste imbunatatiri se pare ca au fost posibile dupa preluarea companiei aeriene Blue Air de catre societatea Blue Air Airline Management Solutions.

73 Am aflat ca te-ai oprit intai in Brasov. Ai vrut sa vezi ce-a ramas vechi si original din istorie, ai vrut sa urci pa Muntele Tampa si ai urcat si pe Postavarul. A trebuit sa alerg kilometri in sir iar taxiul mi-a fost prieten. Rucsacul si bocancii au facut restul. Bineinteles si vointa. Vointa de a te avea inapoi.

9Ai plecat apoi cu microbuzul asigurat de Blue Air catre Otopeni si de acolo ai zburat la Barcelona. Te-ai intos in timp vizitand Sagrada FamiliaBiserica Sfintei Familii (oare sa fie un semn?!) si te-ai plimbat singura contempland uriasele bulevarde din capitala Cataloniei… Am sperat ca nebunul, visand la o minune. Nebunia de a te intalni pe strada intamplator, in fata faimoasei catedrale, sorbindu-ti privirea uluita si sarutandu-te la nesfarsit…

59Dar nu am avut ocazia. Ai luat iar un Boeing 737 si ai fugit spre orizonturi irlandeze. Ziceai mereu ca un zbor intre Bacelona si Dublin e o nimica toata. Si ca timp si ca pret. Acum inteleg ce-ai vrut sa zici. Ai alergat sa intalnesti urmele unei literaturi de exceptie (tot iti placea tie Oscar Wilde) si te-am pierdut prin furnicarul ce popula festivalurile culturale numeroase din capitala Irlandei. Am sperat din nou ca un nebun intr-o minune, visand la clipa in care voi urca pe o scena si imi voi declara iubirea vesnica. M-am multumit doar sa te privesc de la distanta si am disperat cand am vauzt ca te pierdusem in multimea de iubitori de arta…

4

Ti-am prins din nou urma in centrul Europei. La Grand Place. Bruxelles era noua ta destinatie si te-ai plimbat melancolica prin marile bazaruri si ai vizitat numeroase muzee de una singura. Am sperat mereu intr-un miracol care sa te aduca langa mine pe cand priveam ganditor bolta impresionanta din catedrala Sf. Michael and Gudula. Tot ce am primit a fost o privire de repros din partea gardianului. Statusem acolo peste sase ore, asteptand… ce?
Te-ai intors intr-un suflet, zburand spre Bucuresti.

arrivalGuides

Nu stiam ca-ti place capitala si ca adori sa te plimbi pe bulevardele mari. Si nici nu stiam ca esti atat de cucernica, cu atat mai mare mi-a fost mirarea cand ai intrat la manastirea Cernica. Am fost uluit. Nu am intrat, atat imi era de frica sa nu te intalnesc. Parca te evitam deja. Mi-era teama de necunoscut, teama ca nu ma vei mai dori, teama ca voi fi respins, ca…

Love is in the air

Dimpotriva. M-ai gasit si m-ai imbratisat. Si, cand ti-am spus ca te-am urmat in toata lumea, calcandu-ti pe urme, ai fost fericita, atat de fericita incat m-ai acoperit de sarutari.

Iti multumesc, Blue Air, ca mi-am putut permite sa alerg dupa iubire! Intr-adevar, primavara-i mai frumoasa in aer!…

Daca si tu alergi dupa iubire, iata unde o poti gasi, zburand cu Blue Air:

–    din Bucuresti: Barcelona, Bologna, Bruxelles, Catania, Dublin, Koln, Larnaca, Londra, Madrid, Malaga, Milano, Napoli, Nisa, Paris, Roma, Stuttgart, Valencia
–    din Bacau: Bologna, Bruxelles, Dublin, Londra, Milano, Paris, Roma, Torino
–    din Sibiu: Stuttgart

 

articol scris pentru Blog Spring Orkestra 2014 si Blue Air

foto: http://www.blueairweb.com

 

Lasă un răspuns

