O prietena la moda

camasaNu o mai vazusem pe frumoasa mea prietena din liceu inca de cand parasise orasul spre orizonturi mai vesele. Cu alte cuvinte, intalnise dragostea vietii ei si o urmase, la doar 18 ani, intr-o casnicie ce avea sa devina cat de curand si previzibil nefericita. Abia iesita din crisalida casniciei (cum o numea ea), a decis sa-mi telefoneze si sa ma invite in oras. Cum si de ce, nu stiu, insa m-am simtit onorata ca fosta frumusete a generatiei ’98 ma invita la pranz.

Si iat-o in pragul usii mele, iritata la culme.

„Auzi, cine e cretinul ala care a parcat aiurea? Parca e o femeie in zbor. Nu stie ca masinile se parcheaza paralel una cu cealalta? Si aprinde lumina aia, e prea intuneric aici. Parca-i un mormant. Doamne, si ce cald e! Deschide fereastra aia, sa intre aerul! Si ce ma privesti asa? Nu ai mai vazut o tipa imbracata de la Kurtmann? Sa nu-mi zici ca nu stii de Kurtmann. Doamne, tot in urma ai ramas, ca de obicei. Tin minte cat alergau baietii dupa tine dar… ce sa-i faci daca tu erai mereu cu un pas in urma mea? Ei ma preferau pe mine pana la urma, eu nu ma incurcam in detalii sau principii, cum le ziceai tu. Kurtmann, fata draga, este un magazin online de fashion. Stii tu, haine de ultima moda, in ultimele tendinte si la preturi beton! Stii ce e aia beton, da? Nu ma refer la ciment… Hai, nu face mutra aia, doar glumesc.

pantalonSi zici ca-ti place rochia mea Stradivarius? Ca vioara aia… Stiu, sunt numai o vioara, ale carei acorduri vibreaza a dragoste cand vad un tip bine imbracat. De pilda, un barbat intr-o camasa Desigual Simple Blue de la Kurtmann! Am deja telefonul in mana si-i cer numarul! Da-mi un tip ca lumea sa ma distrez, unul serios cu care sa am o relatie, un grup de stripperi cu care sa-mi petrec o seara agreabaila in club si o prietena nesarata ca tine cu care sa merg si in comparatie cu care sa fiu absolut stralucitoare!

Primavara ma imbrac de la Kurtmann, da? Si ar trebui sa o faci si tu, daca vrei sa ai succesul meu! Na, uite si tu ce-i in dressingul asta! Nu, nu se numeste sifonier, draga mea tarancuta, asta e un dressing veritabil desi arata tot ca lada de zestre a bunicii de zestre si este tot atat de veche ca ea! Aici ai numai vechituri!

inelImbraca si tu o rochie Rochie Tally Weijl Chloe Black, pune o jacheta piele Stradivarius Shaft Brown, asorteaza niste sandale Stradivarius Whisper White si un inel Bershka Simple Golden si gata! Esti imbracata de oras! Sau poate preferi o pereche de pantaloni Stradivarius Linx Orange, nu importa…Dar de la Kurtmann.ro, da? Si suna-ma, ca nu ma pot intalni cu tine daca-ti cumperi de la ei. Aia prea au clasa pentru tine. Si nu ma pot afisa cu tine in oras, ma vei eclipsa. Deocamdata meg blugii aia si tricoul jerpelit. Tot eu voi fi in centrul atentiei, da? Vei avea tu grija de asta, ca de obicei, ca in liceu, la toate ocaziile. Stiam ca esti o prietena adevarata… Hai, gata, sa iesim, am chef de un frappe…”

logosus1

Articol scris pentru Kurtmann si Orkestra

Foto: www. kurtmann.ro

2 thoughts on “O prietena la moda

Lasă un răspuns

