Solutii: sinceritate, florarie online, cazut la picioare. Rezultat: Primaria!

floraraia_cu_povestiFrumos nu prea erai. Nu erai genul de ideal masculin dupa care sa tanjeasca toate fetele trecute de saisprezece ani, nu aveai acel ceva care sa incante privirile sau sa infioare inima. Erai anost in infatisare, timid in gesturi si sarac in cuvinte frumoase. Dar tot m-ai fermecat. Privirile tale cuminti, de barbat echilibrat si calculat, ma scoteau din sarite iar eu, ca demna urmasa a mamei mele (increzatoare in propriile forte, obraznicuta, mandra, frumoasa si destul de pretentioasa) nu am incercat sa vad dincolo de ele. Insa timpul si experienta m-au determinat sa citesc pe fata ta. In inima ta. In gesturile cuminti si la locul lor. Ce sa citesc? Statornicia sentimentelor unui suflet cald, sincer si totusi atat de puternic si protector!  Ceea ce cautam de atata amar de vreme am scrutat zadarnic orizontul, cautand acel sentiment care sa ma aduca mai aproape de dragoste, de sinceritate, de tot ce este mai frumos si mai nobil pe pamant! Din fericire, am fost una din acele norocoase care si-au vazut visul cu ochii…

Imi placea rozul. Stii tu, acea nuanta dupa care sunt innebunite toate fetele copilaroase si care le da senzatia ca vor ramane vesnic tinere. Eu insa il adoram pentru nuanta calda din care razbatea abia intrezarita pasiune. Tenul masliniu si rochitele roz ma aduceau mai aproape de originile mele tiganesti (unui stra-strabunic ii cazuse cu tronc o tigancusa tanara si foarte frumoasa, dupa care se topea tot satul) si eram mandra de asta. Iar tu ai stiut sa apreciezi aceasta dorinta a mea de a-mi pastra la vedere originile si nu te-ai sfiit sa apari cu mine in lume. Mai ales ca aveam mai mult aerul unei americance din sud decat a unei romancute de pe langa Bucuresti… Si ai inceput sa-mi trimiti buchete impresionante cu trandafiri roz printr-o florarie online, cu livrare flori in cutii speciale.

buchet-trandafiri2

M-ai atras apoi cu gesturile atat de cavaleresti dar pe care le intalnesti atat de rar la tinerii care-si curteaza mandrele! Erai ocupat, calatoreai mult dar inima iti ramanea langa mine si te simteam intotdeauna atat de aproape atunci cand mesagerul dragostei, imbracat in costum elegant, venea si, alaturi de complimentele pe care mi le transmitea Floraria cu Povesti , imi ducea si adierea proaspata a iubirii: buchete de flori, un cadou creat special pentru mine, cu mesaje atat de romantice incat se inmuiau si pietrele, trandafiri elegant asezati intr-un gest minunat de dragoste, printre care o mana dibace presarase un pic de roz, un pic de rosu, o farama sa romantism si un dulce sarut ascuns intre petalele perlate… Buchete de flori elegante care ma fericeau nespus…

Cutia eleganta si maiestrit inchisa (floraria se ocupa si cu delicatul proces de livrare flori in cutii) aducea cu ea toata bucuria si dorul unui suflet aflat departe dar care stia sa se afla atat de bine si de mangaietor in viata mea incat era aproape palpabil…

buchet-trandafiri1Ne certam des. Atat de des cat ne permiteau intalnirile grabite pe care le strecurai intre sedinte, pranzuri cu oameni importanti din lumea orientala si nopti petrecute prin hoteluri scumpe si indepartate… Ne certam in aeroporturi, pe trecerea de pietoni, in holurile mall-uilor, pe scara saracacioasa a blocului meu (preferasem sa raman in locuinta mea, intre lucrurile mele desi ai vrut sa ma mut in castelul din cartierul de lux), ne certam peste tot. Si lacrimile dulci ale impacarii ne gaseau imbratisati cand, dupa ce aruncasem cu vorbe grele, ploaia de lumina si iubire cadea peste noi ca o ploaie de aur. Si nici macar Danae nu fusese atat de fericita cum eram eu in clipele acelea. Zilele urmatoare aduceau cu ele minunate flori online, buchet de trandafiri in nuante diferite, reflectand culoarea sentimentelor noastre si nicicand nu eram mai fericita ca atunci cand ma repezeam la usa sa intampin mesagerul dragostei

buchet-trandafiriAu urmat apoi perioade mai grele. Desi aflat in oras, te vedeam destul de rar si atunci am hotarat sa pasesc inainte. Ti-am trimis daruri alese, cat imi permiteau buzunarele si portofelul si asteptam infrigurata, rozandu-mi unghiile, un semn de la tine. Ma sunai grabit, in timpul intrevederilor cu partenerii tai, soptindu-mi cuvinte dulci de dragoste si multumindu-mi pentru cate un vin rosu cu praline sau un suport pentru lumanari pe care nu intarziam sa-l punem in functiune cu prima ocazie… Si eram atat de fericita cand imi aruncai pana si aceste umile firimituri de iubire incat imi venea sa strig de bucurie. Si ieseam in ploaie, in picioarele goale, strabatand in fuga strazile Bucurestiului si strigandu-mi cu glas tare dragostea! Eram tare fericita in zilele acelea…cadou-vin-rosu-si-pralineApoi, intr-o zi, ai cazut in genunchi si m-am gandit ca ai gresit. Citisem undeva ca o atare situatie cere gandire multa si trebuie evitata orice hotarare pripita. Ti-am ascultat calm declaratia de dragoste si asteptam indurerata  acel „Te iubesc, dar…„.

In locul cuvintelor aspre de despartire si al asteptatelor lacrimi veni insa incununarea dragostei. Acea minunata intrebare la care, curios lucru, nu ma gandisem niciodata. Ma intreba simplu: „Ai putea sa ma faci cel mai fericit barbat din lume maritandu-te cu mine. Spune, vrei?”

Unic-in-romania

Nu erai prea frumos. Nici macar nu erai aproape de idealul masculin dupa care tanjeau toate fetele. Nici cal alb nu aveai iar castelul tau de lux din cartierul bogatasilor imi repugna total. Ai avut insa sinceritatea inimii, manierele de cavaler, Floraria cu Povesti de partea ta si… multa dragoste de oferit! Dragoste pe care eu am primit-o din toata inima…

 

articol inscris in Primavara Bloggerilor

foto: http://www.florariacupovesti.ro

 

 

 

Lasă un răspuns

