Nefericirea de acasa, fericirea de la Tian.ro

crema-gel-de-dus-aloe-hainan-tao-big-pic1Draga mea, sunt atat de nefericita! Nu numai ca tot timpul ala petrecut la mall a fost adevarata si tragica pierdere de vreme intrucat nu mi-am gasit pantofii preferati, cei cu catifea albastra, dar ajung acasa si constat ca iubitul meu nu a terminat sarmalele! Spune si tu, asta e dreptate? Sa ma mai creasca mama pe mine pentru asa ceva? Si doar mi-a promis ca va fi gata totul in cateva minute! Ah, sunt atat de nefericita incat imi vine sa plang! Nici usile nu sunt frecate, nici geamurile spalate si deschise, mocheta nu e aspirata iar eu sunt un car de nevi din pricina asta! Diseara e petrecerea mea, da? Si m-am laudat tuturor cu mancarea gatita de iubitul meu si iata ce surpriza imi face el mie azi! Nici nu ma mai gandesc sa accept inelul acela cu pietre semipretioase! Gata, nu ma vand asa ieftin, sunt hotarata sa ii cer un diamant! Cu model unicat, da? Of… sunt atat de suparata incat imi vine sa urlu!

Cum, de ce? Pai nu-ti spusei? S-a comportat mi-ze-ra-bil azi! Si doar nu-i statea in fire sa supere asa minunatie de fata! Ca asa imi zice el mie, ca sunt minunea lui de Craciun… doar atunci ne-am cunoscut, stii.

gel-de-dus-desert-de-mandarine-dolce-vita-big-pic1Mai bine intru sa fac o baie prelungita, doar-doar mi-o disparea starea asta de nervi. Am un gel de dus Desert de Mandarine Dolce Vita cumparat de pe Tian.ro. Stii doar ca aia au niste preturi exceptionale. Si produse de baie nemaipomenite, cu ingrediente active ce ma scot din starea de amorteala in care intru de feicare data cand ma supar. Si stii ca nu am voie sa ma supar. Dermatologul mi-a interzis-o! Mi se pateaza fata si tot corpul. Doar sunt asa de sensibila! Dar mi-am luat si o crema gel de dus Aloe Hainan Tao, tocmai pentru destindere si revigorare totodata… Si am si pielea protejata in acelasi timp.

Am sa vad daca iubitul meu a schimbat si filtrele la jacuzzi, vreau sa ma relaxez totalmente azi, dupa tot pocinogul asta… Noroc ca cei de la Tian se gandesc si la suflete sensibile si nervoase ca al meu si au scos pe piata o sare de corp Fresh Lemon Hainan Tao si am sa arunc in apa si o spuma de baie Sweet Dream Hainan Tao (gama asta imi place la nebunie). Asa, sa fie…

Sper sa scap de tot necazul asta cu ajutorul magazinului online Tian! Doar in el imi ramane speranta, dupa toate necazurile care imi impanzesc viata in perioada asta! Nu am timp de umblat si cautat si nici macar de dat atatea click-uri printre rafturile magazinelor online atat de incalcite si stufoase! Imi pierd rabdarea imediat si ma enervez cand vad preturi mari, inexplicabil de mari!

balsam-pentru-racorirea-picioarelor-big-pic1Dar uite ca pe Tian.ro gasesc totul foarte usor si nu ma ratacesc printre mii de produse care par asemanatoare de te zapacesc cu totul!

Au categorii clare de ingrijire fata, ingrijire corp, ingrijire par, make-up si medicina orientala. Mai clar si mai precis de atat ce mai vrei? Plus ca toate produsele au o explicatie clara si foarte utila asupra componentelor si a utilizarii lor si toate sunt certificate BIO. Si astfel scapi de stresul, inutil de altfel, al alegerii unor produse despre care pana atunci nu stiai nimic…

Si daca frumusetea ar fi totul… Sanatatea insa primeaza – stii doar ca sunt innebunita dupa produsele naturale care nu numai ca te fac frumoasa dar te fac si bine -. Si de-aia prefer eu gama ALTAI, acolo unde apa, mineralele si plantele isi dubleaza efectiv energia si efectele. De pilda, un balsam pentru racorirea picioarelor imi va fi extrem de util dupa ce ies din baie… Am umblat atata azi, ca sa fie totul cum trebuie pentru diseara!

logo-tianOf, gata, te las, ma duc sa pregatesc totul… Dar stai! Baia e ocupata! Si iubitul meu savureaza momentul  la care tanjeam eu! Si foloseste sarea mea! Si jacuzzi! Si gelul meu de dus! Si de ce spuma pe care tocmai mi-am luat-o este pe marginea cazii? Nu, nu se poate, o zi mai proasta decat asta nu poate exista!

Si auzi ce-mi spune! Sa ma apuc de sarmale daca vreau diamant! Spune si tu unde s-a ajuns cu tot cavalerismul in ziua de azi! Ma duc la mall, m-am saturat! Hai la o cafea, sarbatorim doar noi doua! Mie nu-mi place sclavia! Ne intalnim la sase! Te pup, pa! Vezi ca-mi las telefonul acasa, nu ma mai suna, sa fiu libera in seara asta!

 

articol inscris in Primavara Bloggerilor

foto: http://www.tian.ro

 

Lasă un răspuns

