Despre copii si mamici

sodaheadcomNicicand ziua nu fusese mai lunga pentru cei trei copii ca atunci cand mamele intarziau la sedinta iar acum stateau plictisiti pe trotuar, privind unul catre altul fara pic de interes. Pentru ei ziua se terminase, joaca se sfarsise si tot ce doreau acum erau o masa calda, cornurile bunicii si un somn bun. Iata insa ca cele trei mamici intarziau iar pustanii incepura, asa cum fac asedeori copiii, sa se laude.

„Mama mea e cea mai buna. Toata ziua ma cearta ca nu sunt ordonat dar tot ea strange dupa mine seara. Tata e plecat dar vine dupa-amiaza cu bratele pline de dulciuri. Stie ca-mi plac acadelele cu banane, chiar daca altceva nu-mi cumpara. Mama il cearta ca uita lista de cumparaturi acasa dar tot ea se duce apoi la magazin. E cea mai buna fiinta din lume si o iubesc pentru ca ea face totul in locul nostru…”

Urma fetita de sapte anisori.

mobilier_suspendat_roca_de_60x36_cm_gama_roca_debb_9371„Noi suntem patru frati si tot nu reusim sa ne intelegem. Cat e ziua de lunga ne certam si ne batem iar mama se necajeste rau. Ne pedepseste si inainte de a merge la serviciu si dupa dar noi tot ne certam. Aruncam cu jucarii, varsam laptele, imprastiem painea si cerealele si aruncam cu bolul de supa dupa catel. Biata mama strange tot iar tata mereu vine sa o ajute… Am o familie frumoasa si cred ca daca noi, copiii, ne-am intelege mai bine, toata familia ar fi foarte fericita. Dar, ce vreti?! Suntem mici si rai!”

Baietelul cel mai mic deschise si el o gurita stirba si rosi cu glas trist:

” Mama mea e singura dar este foarte moderna. A cumparat de una singura mobilier pentru baie de la saniclas.ro, cada mare si frumoasa pe care am dorit-o, dulapiorul ala de-i zice suspendat (pentru ca nu are picioare ci sta agatat pe perete) si o chiuveta care se numeste lavoar dar care mie imi place foare mult pentru ca este noua si lucioasa.

produs3409a327570000

Eu n-am tatic… si mama plange de multe ori pentru asta. Eu sunt ordonat si nu ma cert cu fratii mei dar as prefera sa ne certe pentru ca suntem rai decat sa planga pentru ca e singura. Tati e acolo, sus, si nu inteleg de ce nu-i raspunde cand il striga. Doar ne-a promis ca ne va sta mereu alaturi si tot el ne-a mai invatat ca o promisiune e sfanta. De-aia a cumparat mama tot acel mobilier pentru baie. Pentru ca i-o promisese… iar lui ii placuse foarte mult.”

Cei trei copii ramasera tacuti, fiecare cu micul lui necaz in suflet. Ziua se anunta plictisitoare iar sufletelele lor de copii tanjeau dupa putina culoare. Unii aveau sa o intalneasca, altii aveau sa astepte multi ani pentru ca lumina sfanta a iubirii, a unei familii unite si fericite, sa coboare asupra lor…

logo_sani

 

foto 1: http://www.sodahead.com

foto 2, 3, 4: http://www.saniclas.ro

Lasă un răspuns

