Un domn educat si o situatie fara… usi!

50_nordland_typ2210-258x258Beculetul rosu se aprinse iar femeia tresari puternic. Cei patru pereti o speriau si se trase instinctiv in spate.

“Ce-a fost asta?”, intreba, cu ochii mariti de spaima.

“E doar o alta zi nebuna si o alta situatie stanjenitoare. Si asta nu pentru ca as fi inchis aici cu dumneavoastra ci cat pentru faptul ca sunt blocat intr-un lift NOU, abia pus in functiune si sufar alaturi de o doamna atat de incantatoare. Si sa nu spuneti nimic, stiu ce ganditi! “Vai, sunt prinsa aici in lift, intre etajele 30 si 31, cu un barbat total necunoscut, a carui infatisare nu imi inspira deloc incredere. Ce sa fac? Sa scot sprayul din geanta sau sa am o mina sfidatoare si sa astept?

Femeia clipi de cateva ori, incapabila sa articuleze vreun cuvant. Totul era nou pentru ea, situatia parea dramatica desi nu lipsita de farmec iar vorbele strainului nu facusera decat sa-I confirme temerile. Era clar ca barbatul nu stia ce avea de facut asa ca se gandi cu disperare la un plan de urgenta.

Barbatul se simti usor ofensat.

“Va rog sa va stergeti expresia de oroare de pe fata, sunt un barbat respectabil si, chiar de nu mai am anii tineretii, totusi nici batran nu sunt… Asa ca nu am de gand sa apelez la violenta sau la alte acte stanjenitoare care ar dauna integritatii fizice si morale ale amandurora si, pentru a intari ceea ce tocmai am spus, am sa ma intorc cu spatele, gest pentru care ma simt nevoit sa va cer scuze anticipat.”

Si se intoarse. Doamna paru disperata si gemu.

“Na! Acum ce mai vreti? V-am lasat in pace! Sa nu spuneti ca va este teama de inaltime, situatie in care, sincer, nu prea stiu ce as putea sa fac….”

Femeia suspina usor si se aseza binisor pe podea. catalog-pur-weiss“Asta era, deci! Aveti teama de intaltime! Lasati-ma, in acest caz, sa ma asez langa dumneavoastra si sa va tin de mana. Stiu din proprie exeprienta dar si datorita educatiei alesei mele mame (Dumnezeu s-o odihneasca!) ca doamnele sunt foarte fragile si trebuie scutite de situatiile limita. Drept pentru care am la indemana o solutie de moment al carei concurs sa invit si pe dvs. sa-l dati. Sa discutam asadar despre altceva decat despre nefericita situatie in care ne aflam: de exemplu, am construit o casa si ma gandesc de luni de zile cum sa imi amenajez interioarele. Usor de zis dar al naibii de greu de facut. Peretii, desi albi si perfect intinsi, drepti si inalti, imi dau totusi batai de cap. De exemplu, ma gandesc cum sa evit cliseele si sa aleg usi de buna calitate. Sa nu fie nici prea groase, nici prea late, sa fie usi lacuite si totusi sa nu straluceasca prea tare, sa aiba culoare moderna dar totusi nu tipatoare iar modelul… ce sa va mai zic? Nici nu stiu pe care sa-l aleg de pe exclusivedoors.ro. pentru ca de acolo mi le voi cumpara. Si, daca sunteti draguta si imi veti acorda cateva minute din timpul petrecut aici, am sa-mi deschid tableta, voi accesa site-ul meu preferat de usi si am sa ma consult cu pretioasa dvs. persoana, chiar daca sunteti in dificila situatie de a va concentra. Si totusi, cred ca veti reusi sa ma lamuriti intrucat consider ca ochiul unei femei…”

“Domnule, vreti sa taceti un pic?” rosti incet femeia, cu ochii mariti de spaima, surpriza, noutate, interes… nici el nu stia.

“Nu, va rog sa ma lasati sa va distrag atentia de la subiectul neplacut ce se consuma intre aceste etaje incredibil de inalte. Pardon, nu am vrut sa spun asta. Am vrut sa spun altitudine mare. Of, nici asta nu am vrut sa spun. Am vrut sa zic… doar la inaltime. Sunteti in siguranta, credeti-ma. Asadar… ce usa sa aleg? Priviti cate modele! Cata modernitate ascunsa in calitate ireprosabila si intr-un nume aparent de neinteles! Exclusive Doors! Cat de minunat suna si cat de european! De exemplu, la camera nepoatei mele de 16 ani pot pune un model alb HGM Madison. Nu este incredibila? Ce spuneti? Nepoata mea este o persoana moderna si eleganta in acelasi timp, fuge de stereotip si de calitati indoielnice! Iar aceasta minunata usa vopsita alb RAL 9010, are o structura tubulara cu rama de lemn, toc reglabil care imbraca zidul pe ambele parti cu pervaze, are broasca metalica si balamale cu camasa de teflon. Ce mai vreti? Mi se pare usa ideala! Si, daca ma gandesc bine si urmez sfatul poriectantului care mi-a zis sa urmaresc o anumita linie de interior in toata casa, as alege peste tot acest model. Este o intreaga inginerie chestia asta, sa-ti alegi usile, si deja as ridica-o la rang de arta. 32_patio_typ1100_weiss-258x258

“Va rog… eu nu ma pricep..” rosti cu glas incet femeia.

“Pai, ar trebui sa incepeti sa va pricepeti. Judecand dupa cum sunteti imbracata, as spune clar, fara teama ca as gresi, ca aveti un bun gust desavarsit si m-as putea lasa cu usurinta pe mana dumneavoastra. M-am gandit totusi sa va arat si alte modele, usile acestea germane fiind cu totul si cu totul deosebite. De exemplu…”

Femeia il intrerupse violent si-l stranse puternic de mana. Barbatul ii stranse mama la randul lui, conspirativ.

“Sunteti in siguranta cu mine. Uitati-va si dumneavoastra, stam blocati in acest lift, intinsi pe jos, discutand despre nevinovatele usi de la exclusivedoors.ro. Vedeti dumneavoastra, chiar nu aveti de ce sa va temeti… Lifturile acestea sunt foarte sigure.” si zambi complice.

Femeia scoase un strigat ca un muget de durere.

“Nu mi-e frica de inaltime ci nasc, nataraule! Cheama pe cineva imediat!” si incepu sa geama precipitat, cu fata congestionata.

Unghiile ei ii intrara in carne iar barbatul tresari, ca lovit peste obraz.

“Poftim?!” modele usi“Cheama imediat un medic! Este unul la etajul 27! Imediat! Nu te uita la mine, ca nu-s nebuna! Am nevoie de apa fierbinte si prosoapte multe! Si pune mana pe telefon si formeaza 112!”

“Mai bine v-ati calma, sunt instruit cu privire la aceste situatii. Va rog sa respirati adanc, inspirati si expirati puternic si nu va pierdeti cu firea. Sa va mai arat o data usile mele? Poate totusi va atrage vreun model…”

“Lasa-ma cu usile tale! N-auzi ca nasc? Vrei s-o fac aici? Sa te vad atunci cum iti alegi usile dupa ce mosesti!”

“Dupa ce… ce??? Doamne, eu nu mosesc…”

“Daca nu te grabesti, o vei face imediat aici! Ia-ti modelele din fata mea si scoate-ti haina! Trebuie sa ma asez in pozitia de nastere! Repede! Nu pot naste pe podeaua asta murdara de lift!”

“Vai de mine, sacoul meu? Este nou, doamna, mai bine punem sub dumneavoastra servieta mea… Este destul de ponosita si nu va fi nimic daca se va murdari!” logo4

“Haina! Si repede! Doamne, ce gusturi ai! Bine macar ca te pricepi la usi! Aia chiar mi-a placut…” si glasul i se transforma in geamat.

“Sa va mai arat o data modelele? Poate va usureaza…”

“Foarfece! Ai foarfece la dumneata? Imi trebuie urgent!”

“Doamne, nu am asa ceva la mine! Eu sunt un om de afaceri cu secretara. Pot sa o sun, daca doriti! Mama m-a invatat..”

“Nu te-a invatat, ma, ce trebuie sa faci cand o femeie are nevoie de ajutor? Cheama pe cineva in momentul asta!”

Barbatul se ridica, se lupta sa-si scoata mana din stransoarea femeii si incepu sa bata cu pumnii in usa.

“Ajutooor! Nastem aici! Va rugam, prosoape, foarfece, apa calda! Ajutooor! Are cineva???”

 

Foto: www.exclusivedoors.ro  

Lasă un răspuns

