O marturisire speciala

chemise-beauty-night-antoinette-80869Astea-mi plac, ce sa fac? Sunt toata o vapaie cand ma gandesc cum as putea arata in hainele alea! Ce vrei, m-a nascut mama cu un trup facut pentru iubire, sunt o fire pasionala iar Dumnezeu mi-a dat atata inteligenta incat sa urmez trei facultati si-un doctorat. Pai, sa stau degeaba si sa nu-mi folosesc inteligenta? Fiecare vara o vreau si mai fierbinte, pricepi? Sa-ti spun ce s-a intamplat si dumneata imi vei spune apoi parerea. Promit sa tin cont de ce imi vei spune.

Si, dupa cum ziceam. Noul sef este unul aratos nevoie mare, elegant si incredibil de arogant. Nu ii poti ajunge cu prajina la nas insa eu am incercat sa-i ajung cu perseverenta. Cu performanta. Cu dorinta de a fi o angajata demna de salariul pe care il are si chiar demna de unul mai mare. Auzisem ca individul stia cu adevarat sa aprecieze o tinuta de seara cu gust. Stai, sa ne intelegem: seful e burlac iar eu abia am scapat de un amator de placeri… pe mai multe fronturi. Aveam asadar camp liber de actiune intr-o firma in care nimeni nu zicea ca nu trebuie sa-ti respecti seful. Iar pentru ca tu sa il respecti trebuie ca tu sa fii stimata la randul tau. Si m-am hotarat… sa ma las stimata. Atuul meu cel mare?  Hai, ca pana si dumneata iti poti da seama daca te uiti cu amandoi ochii la mine si nu pe furis. Vezi bine ca arat ca o zeita.

sevensins1-150x150Deci, dupa spuneam. Imi cumpar de pe sevensins.ro o tinuta cu nume greu, o camasuta de culoare roz pastel (nu simti ca deja se aprinde imaginatia?) cu spatele dezgolit. Alte detalii nu-ti dau, ca te-ai facut ca focul. Sa fie de vina caldura din camera asta sau ai si dumneata imaginatie ca noi, oamenii de rand? Deci, aveam in poseta aceasta camasuta, pe numele ei de scena Antoinette, marca Beauty Night si astept ca seful sa mearga pana acasa. Era aproape de inchiderea programului si ma gandisem sa-l surprind la locul de munca cu cateva ore… suplimentare. Iese individul si ma strecor in biroul lui. Dau totul jos (de pe birou, nu de pe mine) si ma imbrac in minunata mea tinuta de impresionat sefii (auzisem eu ca e sensibil la fete tinere si cuminti si aveam de gand sa fiu cea mai cuminte in seara aceea). Astept sa vina. Pentru mai multa siguranta il sun si-i spun ca avem probleme cu calculatorul central. Era urgenta treaba, intelegi? Trebuia sa se grabeasca.

Si a venit. Si m-am facut ca focul cand am auzit ce spunea. Desi se vedea clar ca ii place ce vede, nu s-a lasat prea impresionat de atitudinea mea si mi-a intins usor stanjenit hainele sa ma imbrac. Stangace, ma intrebam unde am gresit si, destul de amarata, cautam un raspuns la intrebari: cu ce gresisem? nu eram suficient de frumoasa?

costum-obsessive-schooly-98564Cerul a navalit peste mine cand am auzit ce zicea individul. Cica de fapt ii placeau cu adevarat tinutele de seara… mai imbracate, de exterior, nicidecum cele de dormitor si era adeptul rochiilor lungi cu decolteu adanc, in culori calde si frumoase, fara pic de vulgaritate. Si ca planuia sa-si deschida o casa de moda cu rochii de seara, pentru doamne stilate, pentru doamnele adevarate care nu arata mare lucru dar care dau totul, pentru femeia deloc fatala insa plina de mistere, pentru femeia imbracata dar atat de incitanta prin atitudine, pentru femeia inteligenta care stie sa se puna in valoare si altfel decat in dormitor, pentru femeia care…

Nici nu a mai contat urmarea. Cert este ca m-am imbracat amarata, mi-am ridicat de joc pretioasa camasuta (si acum ma gandeam ca poate i-ar fi placut mai mult un costum de baie) si am iesit tremurand de umilinta. Umilinta la care ma expusesem singura. Se dusese vara mea cea fierbinte la care ma gandeam mereu cu drag. Nu avea sa mai apara vreuna la orizont intrucat am fost pusa la munca grea.

Marele anunt a doua zi a fost ca seful cel mare isi deschidea o casa de moda, ca are nevoie de o cusatoareasa si ca s-a gandit el deja la cineva. Cu alte cuvinte, cele trei facultati si masteratul nu-mi putura asigura nici macar un post amarat de secretara.

Spune si tu, parinte, asta-i treaba? Eu sunt scolita, am trup de zeita si stiu ce vreau. De ce n-a fost de ajuns? Hai, iarta-ma si binecuvanteaza-ma, ca am gresit. Si mai repede, ca intarzii la cusut!

 

foto: http://www.sevensins.ro

 

Un gând despre „O marturisire speciala

Lasă un răspuns

