La treaba,… honey!

wanelocomSunt o femeie ocupata. Cu lustruitul, cu spalatul vaselor, cu intinsul rufelor… Stiti voi, duc genul acela de viata palpitanta dupa care este innebunita orice femeie. Orice femeie fara minte, adica. Pentru ca nu am facut atata scoala pentru ca el, INCULPATUL, sa ma trimita in gradina, da?

Nefericirea mea a atins cote imense cand, spre disperarea mea, iubitul meu si-a luat un liber. Nejustificat, pana la urma, dar tot liber. Asa ca mi-am pus in plan sa incep un program de dresaj de care la urma urmei aveam sa profitam impreuna. Cu o privire galesa l-am invitat in gradina si i-am facut semn spre buruienile inalte cat casa din rondul cu flori. Dragul meu, care nu pusese mana de bunavoie vreodata pe o lopatica sau alte ustensile de gradina, m-a privit contrariat. Dar, stiind ca avea sa primeasca la cina gogosi cu dulceata de afine – dupa cum ma rugase timp de o ora -, s-a conformat si s-a indreptat, fara prea mare tragere de inima, spre camaruta cu ustensile.

Imi luai un pahar de vin alb, iesii pe terasa, imi ridicai picioarele pe un scaun si deschisei o carte. Stiam ca sunt frumoasa: rochia alba, diafana, semitransparenta, cadea pe mine intr-un mod atat de dulce si atragator incat mie insami imi venea sa sarut oglinda din dormitor. Picioarele goale se iteau, bronzate si braznice, de sub rochia foarte lunga de altfel. Imi dadui capul pe spate si oftai cu multumire. Era atat de frumos sa privesti cand altii lucreaza!…

mac1Privii soarele prin paharul golit pe jumatate si aruncai un ochi si catre iubitul meu: atitudinea mea spunea totul. Era nemultumit asa ca ma hotarii sa-i indulcesc suferinta.

„Am o supriza pentru tine… este ceva ce tu iti doresti mult de tot si pe care, sa fiu sincera, nu mi-am permis sa o iau…”

„Aparatul de ras electric, cu trei capete, honey?” rase incantat iubitul meu.

„Nu, nu e asta. E ceva muuult mai practic. Mult.”

„E cumva… o saltea noua pentru patul din mansarda?” intreba la fel de incantat.

„Nici asta.” si zambii. Mititelule, acum sa te vad.

headerlogo„Sa fie oare acel Home Cinema pe care l-am admirat impreuna zilele trecute? Stiu sigur, honey, ca ti-a placut la nebunie…”  isi incerca el iar norocul.

„Dragul meu, stii doar ca-mi doream un motocultor de pe O-mac si o masina de tuns gazonul.” si-i zambii cu farmec.

Dragutul meu clipi de cateva ori, nepricepand parca despre ce vorbesc si incepu sa rada.

” Doamne, chiar m-ai speriat. Inca putin si aveam timp sa te cred. Motocultor, masina de gazon in loc de Home Cinema, aparat electric sau salteaua noua cu memorie… Hai, spune-mi cu adevarat.”

Continuai nestingherita, pe acelasi ton pe care terminasem.

mac2„Motocultorul l-am comandat usor de pe http://www.o-mac.ro. Stii doar ca-mi place la nebunie site-ul ala nu numai pentru produsele pe care le au dar si pentru accesorii, consultanta, idei si fel de fel de chestii utile dar de care aparent nu te lovesti. In plus, au garantia calitatii si te vor avea mereu de client daca stii sa-ti faci cumparaturile la ei. Stiu cum sa trateze cu omul.”

„Bine, bine, lasa astea, ca nu merg la mine. Spune-mi mai bine adevarul. Ce mi-ai luat, honey?”

„Motocultor si masina de tuns. Ca sa nu te mai chinui in gradina. Si un aspirator pentru frunze. Am observat cum incerci sa aduni toate frunzele care, din nefericire, aduc cu ele fel de fel de mizerii (cum le zici tu) si ma gandeam ca acest aspirator iti va usura cu mult munca.”

„Asa… si altceva?” intreba iubitul meu, nevrand inca sa creada in ce spun.

„Altceva nimic. A, poate doar dasca te uiti tu pe o-mac si imi spui ce accesorii iti vor trebui pe viitor sau poate accesezi promotiile saptamanii. Stii doar ca imi palce sa vanez produse foarte bune la preturi foarte bune. Intr-o zi ne vom uita impreuna. Si stii doar pentru ce am ales motocultorul. Pentru ca dupa ce vei scoate cartofii, zarzavaturile si ceapa, va trebui sa intri cu masinaria asta (nu se mai poarta calul si plugul sau tractorul cel cu noxe si zgomote dezagreabile) si sa-mi pregatesti gradina pentru anul urmator.”

„Si de cate ori trebuie sa fac asta? De doua-trei ori?” intreba el vizibil amuzat.

„Chiar si de patru, daca eu spun asa, iubitel.”

Iubitelul ramase perplex.

„Vrei sa zici ca totul… e adevarat? Chestia cu motocultorul, masina si aspiratorul?”

Imi dadui singura o palma peste frunte.
„Oooo… dar am uitat sa-ti zic ce e cu masina aia de tuns gazonul. Am vazut ca esti atat de obsedat de dimensiuni incat esti in stare chiar cu foarfeca sa tunzi iarba de pe alei. Sacul colector al masinii si precizia cu care taie te vor scuti de atata efort si stres iar lipsa cablului te va face fericit. Vei avea spatiul pe care voi, barbatii, puneti atata pret!”

getttyimagescoukIubitelul ramase cu gura cascata de uimie.

” Cu alte cuvinte, niciun Home Cinema, aparat de ras sau saltea? Doar masina, aspirator si moto din ala?”

” Doar atat, honey.” Si ma ridicai.

„Trebuie sa plec. Ai doua ore sa scoti din cutii ce am cumparat, sa le pui in functiune si sa tunzi gazonul pana diseara. Si vezi ca iarba e cam inalta langa gard. Vreau curatenie pana la ora 8. Am o prezentare de cosmetice si nu am de gand sa ma fac de ras. Liber,… honey!”

 

foto 1 : http://www.wanelo.com

foto 2, 3, 4: http://www.o-mac.ro

foto 5: http://www.gettyimages.co.uk

 

 

Lasă un răspuns

