Maicuta draga, indrazneste!

soldier_letterScumpa maicuta,

Iti scriu abia acum, cand am prins un pic de timp liber, un pic de liniste si multa inspiratie. Iti scriu la lumina unei lanterne pe jumatate consumate dar care inca isi mai palpaie lumina nesigura dar complice special parca pentru a-ti scrie cateva randuri.

Privesc la colegii mei de camera si nu ma pot opri sa nu ma gandesc la familiile lor, la ce simt ele in acest moment, la dorul sotiilor, la aleanul fiicelor, la dorinta fiilor ca tatii sa se intoarca inapoi si nu ma pot opri nici sa nu ma gandesc ca nu vom ajunge cu totii probabil in siguranta acasa.

Baza e tacuta si ma tem ca toata aceasta liniste nu face decat sa ne alarmeze si mai mult sufletele chinuite de grija. Pentru ca, mai mult decat orice pe lumea asta, ne dorim sa ajungem acasa intregi.

Unii au copii, sotii, case de intretinut, parinti ingrijorati la care sa se intoarca insa eu nu te am decat pe tine, maicuta scumpa. Si, desi nu sunt pe lume fii atat de apropiati de mamele lor cum inca sunt eu legat de tine, nu ma pot considera decat cel mai norocos fiu pentru ca mi-a dat Dumnezeu asa mama. Stiu ca ti-a fost viata grea si stiu si cat ai suferit crescandu-ma si educandu-ma numai pentru ca eu sa am sansa unui viitor luminos si sigur. Si iata-ma dezamagindu-te si alegand cariera militara, singura care mi-a placut insa. M-ai educat sa fiu drept si sincer, vertical si corect, inimos si altruist si uite-ma in slujba unei tari care are nevoie de mine. Stiu, vei spune ca sunt sentimental, ca patriotismul ma domina si cu toate acestea… eu sunt eu. ACESTA sunt eu.

free2Inca nu mi-ai spus ce sa-ti aduc la intoarcerea acasa. Eu insa m-am gandit la marele tau vis. Singurul tau vis, acela de a vedea Parisul. Sunt absolut sigur ca te vei opune si vei pune banii deoparte, asa cum ai facut de atatea ori, tocmai pentru ca eu sa nu duc lipsa de nimic. De data aceasta am sa-ti cumpar un bilet de pe free-spirit.ro si am sa te trimit in Franta. Fara discutii.
Ai curaj, maicuta draga, sa infrunti lumea. Sa iesi din curtea ta singuratica si sa admiri tot ce a lasat frumos Dumnezeu pe lumea asta. Si Parisul este unul din locurile minunate incarcate de istorie si cultura, pe care merita sa le vizitezi.

Indrazneste sa visezi, draga mea. Indrazneste sa vezi lumea altfel decat o cunosti, incearca-ti limitele (la varsta asta nu multi au aceasta sansa asa ca te implor sa profiti de ea), iesi din lumea ta curata si sigura si incearca aventura. Nu ai decat 45 de ani iar viata ta poate sa inceapa cu adevarat chiar acum. Iar tatuca s-a dus de multa vreme.

Ia-ti o asigurare de calatorie de calitate. Nu strica sa te simti sigur pe sanatatea ta dar chiar si aceasta iti poate da de furca uneori. Sa speram insa ca nu va fi cazul. E be totusi sa ai aceasta siguranta, in caz ca se intampla ceva. Nimic nu e mai rau decat nesiguranta.

free1Mama draga, ia banii cu tine si nu te zgarci sa iti cumperi ce iti pofteste inima. Poti gasi in Paris multe chilipiruri pe care nu te-ai gandi ca le vei intalni intr-o asemenea metropola. Indrazneste sa fii si extravaganta totusi! Cumpara-ti ceva scump si razi mai apoi ca un copil de acest gest!

Gandeste cu inima, iata alt sfat de-al meu. Nu mai trece totul prin filtrul gandirii si bucura-te de toate acele obiective turistice din Paris, vestite in toata lumea: incearca Luvrul si lasa-te sedusa de istoria atat de controversata, misterioasa si uluitoare a vechilor francezi, viziteaza Opera si pierde-te in vechiul cartier Montmartre. Lasa-ti imaginatia sa zboare si simte prin tot porii adevarata lume, istoria inedita, vechile legende, cavalerii, domnitele…

Screen-Shot-2014-06-13-at-12.08.06

Aminteste-ti cum imi povesteai de copilaria ta, de imaginatia bogata si de locurile pe care visai sa le vezi candva! Gandeste-te ca de acum voi indeplini toate visele tale. Incepe, te rog, cu un City Break la Paris!

Daca insa alegi altceva, nu uita ca Free Spirit este mult mai mult decat pare la prima vedere. Nu numai ca iti funrizeaza informatii extrem de practice cu privire la preturi, facilitati etc. dar iti da si o sumedenie de tipsuri de care ar trebui sa tii cont. Poti face o rezervare la ei dupa ce, daca doresti,  navigezi pe tot site-ul si iti alegi destinatiile favorite. Nu uita ca ofera suport, consiliere cu privire la orice excursie si iti poate chiar personaliza o oferta, in functie de ce doresti sa vezi, de cat vrei sa cheltuiesti si cu cine vrei sa mergi!

Indrazneste, maica draga, sa visezi si ai curajul sa-ti indeplinesti acest vis!

 

Foto 1: http://www.theletterwritingrevolution.blogspot.com

Foto 2, 3, 4: http://www.free-spirit.ro

 

Lasă un răspuns

