Doua poame si un kit… din dragoste

logoMinunata mea nora,

Te anunt inca de la inceput ca, desi nu am ajuns inca unde m-ai trimis (stii tu, cuvantul ala urat care incepe cu dr…), ma simt cat se poate de implinita la gandul ca fiul meu si-a gasit fericirea. Sper doar sa dureze fericirea asta. Dar, ce sa-i faci? Asa-i trebuie baiatului meu care intotdeauna a fost mai atras de stralucire decat de aurul veritabil! Trebuie sa-si invete lectia…

Ti-am lasat vinetele gata facute in frigider, ti-am spalat si dres ciorapii pe care i-ai rupt la nunta si ti-am calcat rochia preferata pentru luna de miere. Sper doar sa-ti amintesti ca sandvisurile sunt gata facute si ambalate frumos in hartie moale, galbena, cum iti place tie, ca limonada are temperatura potrivita si ca poti gasi paharele de cristal absolut curate, invelite in servetele imaculate, in dulapul de sus, deasupra frigiderului (e adevarat, cum esti micuta de statura, prea putin probabil sa te foloseti de ele dar in acest caz se vor pastra curate pana ma voi intoarce si nu va trebui sa ti le spal din nou). Mancarea este facuta, gatita fara ulei (ca tot esti tu, moderna si adepta a unei alimentatii sanatoase), aragazul este lustruit iar cafeluta te asteapta fierbinte in filtru (ti-am preparat-o cum iti place tie, fara zahar si cu multa, multa spuma de lapte – spuma o faci tu, de vreme ce tot esti atat de pretentioasa… iar eu nu vreau sa-mi supar proaspata nora).

kit-gel-uv-unghii-false-completTi-am observat unghiile… foarte frumoase, dar scurte si fara farmec. Eu sunt obisnuita cu celelalte cuceriri ale fiului meu care nu lasau deloc de dorit la acest capitol si de aceea te sfatuiesc, cu toata dragostea de care sunt capabila  – pentru o nora care mai mult decat a fi o simpla secretara nu a putut reusi in viata – sa iti revizuiesti aceasta carte de vizita cat se poate de graitoare a unei femei: mainile si unghiile.

Ti-am cumparat, ca tot suntem la acest capitol, de pe tpb.ro (adica Total Pro Beauty – ca sa te scutesc de efortul cu motoarele de cautare de pe Internet) un minunat si util Kit gel UV unghii false completpentru a-ti completa singura manichiura si pentru ca fiul meu sa vada cat esti de ingrijita si cata imaginatie ai la acest capitol (ca la alte capitole sunt convinsa ca i-ai aratat…).

Ei bine, inainte de a-mi multumi pentru acest cadou de nunta pe care ti-l fac (asa, ca intre noi, fetele, care stim sa cumparam inteligent aparatura cosmetica, cosmetice profesionale), trebuie sa-ti spun cum se procedeaza si cum se manevreaza un asemenea kit. In primul rand, eu trebuie sa fiu prima beneficiara a acestui set, asa ca vei astepta frumusel pana ma voi intoarce si imi vei pregati tu unghiile pentru o iesire in oras. Si ce daca am 60 de ani? Si in ziua de azi femeile trecute de a doua tinerete (in curand voi trece si de a treia) se pot distra in oras, la o tequila (hai, sa nu-mi faci mutra asta suprinsa), pot veni la ore tarzii cantand in gura mare (ti se pare cunoscuta situatia asta? Hmmm… ce zici… acum cateva nopti, cand voi credeati ca dorm… se auzea pe toata strada minunata-ti voce)… Asa. Si pot umbla prin balti, cu pantofii in mana, doar-doar s-o termina cu durerea asta de cap dupa o noapte de… betie crunta (vezi? si p-asta o stiu, nici atunci nu dormeam)…

advertising-s1Deci, cum ziceam… astept sa imi faci o superba manichiura (o secretara care manuieste pixul va sti cu siguranta sa imi decoreze si unghiile false, mai ales ca sunt sabloane gata facute si niste indicatii deloc greu de urmat, deci cu siguranta vei trece testul) si apoi iti vei putea incerca fortele si pe mainile tale (pistruiate, dar… ce vrei? ! nu poti fi si tu perfecta, nu-i asa?).

Uite, kitul asta contine asa:

lampa UV4, cam 500 de unghii false (vei strica tu cateva,sunt sigura, dar sa fim ingaduitori), un clestisor-ghilotina pentru ajustarea unghiilor, dizolvant de calitate (o profesionista stie ca asa ceva nu poate lipsi dintr-o asemenea trusa), geluri de constructie (alb, roz si transparent – cam astea sunt si culorile tale de dormitor… vezi? o stiu si pe asta!), ulei de tratament (toata chestia asta cere rabdare, produse profesioniste, toate pentru respectarea unuia asemenea ritual pentru o frumusete perfecta), ulei-tratament pentru cuticule cu arome florale (si aici te-am nimerit…), lipici, rola cu 500 de sabloane constructie unghii, pensule din par natural, pile drepte sau curbate, luciu, servetele manichiura si inca vreo doua-trei produse. Plus masti medicale de unica folosinta, 3 pliuri, doua straturi, elastic 50 de bucati pe set, toate ca bonus.

In speranta ca toate acestea nu sunt prea mult pentru tine si ca nu vei avea nevoie de un manual de instruire, te imbratisez cu drag, scumpa nora, iti doresc o luna de miere cat mai lipsita de nori si… ne  intalnim acasa, sa incercam taramuri noi, ca o noua familie…

Sunt convinsa ca va fi distractiv!”

 

 

tpbDistinsa mea mama-soacra,

Iti multumesc foarte mult pentru acest cadou minunat dar…. pastreaza-l dumneata, ca tot ai aere de fetiscana. Meriti si dumneata ceva frumos, mai ales ca iti va fi destinat exclusiv. Eu am asa ceva, mi l-am cumparat singura si deja l-am folosit. Daca totusi nu-l vrei, il poti returna la Total Pro Beauty. Sunt profesionisti si vor intelege ca nu-ti cunosti indeajuns de bine nora si nici n-o respecti atat incat sa-i ceri parerea mai intai. Doar daca nu au trecut cele zece zile in care poti face returul…

P.S. Am ajuns la paharele alea frumoase de sus. M-am urcat pe umerii fiului tau si chiar a fost distractiv. Atat de distractiv incat… am tranformat bucataria in spatiu de… e adevarat, am spart cateva din paharele dumitale pretioase dar… ce vrei? Pasiunea a fost mai mare…

Te imbratisez cu acelasi drag si… ai dreptate. Va fi distractiv!”

 

Articol scris pentru Total Pro Beauty si Blogawards.ro

foto: http://www.tpb.ro

 

 

 

 

 

 

3 gânduri despre „Doua poame si un kit… din dragoste

Lasă un răspuns

