Publicat în Uncategorized

Pacatele unui domn

dreaming_in_parkTe-am dorit ani de zile, cautand sa aflu focul ce mocnea in tine…

Te doream si te visam chiar si atunci cand, culcata langa mine, sotia isi dormea somnul linistit, neatins de vreun gand ascuns sau murdar…

Si o priveam si imi imaginam pielea ta de catifea, surasul tau rezervat persoanelor de conditie buna, rochia ta de cea mai distinsa eleganta cazuta neglijent langa pat, pantofii rosii cu toc inalt aruncati in graba pasiunii langa perete, neglije-ul incintant cazut si el la datorie si insasi fiinta ta intinsa langa mine, odihnindu-si pasiunea la tamplele dragostei…

Mi te imaginam in mii de feluri, la o cina-surpriza romantica, oferita la lumina unor lumanari complice (mai tarziu avea sa aflu, din surse sigure, ca lumanarile te duceau cu gandul la moarte si inmormantare, deci renuntasem la idee), mi te imaginam fericita in bratele mele, cuprinsa de acea dulce exaltare pe care numai pasiunea ascunsa ti-o poate da (aveam sa aflu, din aceleasi surse de incredere, ca iubirea vinovata nu-ti era prietena si prin urmare nu puteai iubi un barbat insurat), mi te vedeam curioasa de iubirile mele, de pasiuni, sa ma intrebi cu gelozie cine e Jenny,… mi te vedeam dulce si extenuata de focul iubirii in bratele-mi tinute strans, te simteam prin toti porii in orice moment, in orice colt al sufletului meu, in fiecare ungher al inimii, in toate camerele casei mele, in curtea larga, intinsa pe gazonul perfect, inotand in piscina-mi limpede precum cristalul, la portile inimii mele, in cautarea fericirii si pe culmile extazului. Te vedeam peste tot si tu nu erai nicaieri.

claudia-wallpapers--romantic--Love--woman--eyes--MYSTERIOUS-WOMEN--cry--olhos--fantasy_largeTe vedeam in orice clipa si te doream oricand. Si nu te puteam avea. Tot ce reuseam sa fac era sa te spionez, sa vad ce mananci, cu ce te imbraci si de unde, ce alei iti placeau si ce fel de decor te incanta. Ce barbati frecventai si caror prietene te confesai. Ce mancai, ce bauturi iti incantau simturile si la ce ora stingeai lumina. Si, mai ales, cu cine ajungeai acasa si la ce ora pleca.

Ajunsesem sa pandesc precum talharul, ajunsesem sa visez ca tinerii si imi muscam pumnii de neputinta vazandu-mi nefericirea. Ma rodea si ma intriga stilul tau de viata, iti adulmecam aerul si iti pandeam intreaga fiinta. Iti imprumutasem chiar, in stilul meu propriu, chiar viata si obiceiurile. Imi placea si mie de acum minunatul Cognac Courvoisier Imperial (ah! si de cate ori mi te imaginasem rosie de febra iar eu, venind catre tine cu un pahar de cognac, iti salvam pretioasa fiinta de pacatoasa gripa si iti alungam fierbinteala…), cognac pe care mi-l imaginasem ca facand parte din decoruri… ah, decoruri din cele mai felurite, mai aprinse si mai fierbinti…

Ma gandeam ca pot sa-ti aduc sticle intregi din aceasta minunata licoare, doar sa vad zambetul tau, atat de rar intalnit, pe fata-ti frumoasa… Imi imaginam scenarii fanteziste cu un curier chipes venit la usa ta, lasand un colet frumos ambalat, de la My Man, pentru o femeie minunata care va sti sa aprecieze o asemenea bautura cu accente masculine, comandata de pe un site cu aceleasi accente…

2389O femeie care va invita curierul sa intre si-l va suna pe expeditor… Si, Doamne, cat de repede as fi venit la usa ta si cum te-as fi luat in brate! Numai sa te simt, sa te ating, sa-mi imaginez ca esti a mea, sa vad ca am o sansa la fericirea ta si ca nu-mi vei refuza iubirea…

Numai ochii ti i-as evita, privirea incarcata de repros ca vreau sa fii cealalta femeie… Numai ochii, talmaciul sufletului, nu ti i-as putea cerceta…. M-as afunda pur si simplu in voluptatea vinovata a pacatului…

Mi te-am imaginat de ani de zile si stiu ca nu te voi avea…. nici la cine romantice, nici cu un pahar de coniac bun, nici cu un cadou scump si nici macar cu o pasiune puternica si statornica. Nici macar.

Avea sa-mi fie dat: sa te visez doar, sa te am doar in vis, sa imi imaginez si sa ma multumesc cu acest extaz imaginar. Aveam sa te doresc in continuare si urma sa fiu la fel de las asa cum fusesem intotdeauna. Nu aveam sa fiu nicicand acel barbat care-si va infrunta dorinta vinovata si-si va chema sotia la o discutie decenta, serioasa si sincera. Aveam sa fiu in continuare adeptul lasitatii… Ce-si va refuza intotdeauna, pe jumatate constient, fericirea…

logo my man

Articol scris pentru MyMan.ro si Blogawards.ro

foto 1: http://www.graffitibleu27.blogspot.com

foto 2: http://www.misteries24.com

foto3: http://www.myman.ro

Autor:

Intotdeauna mi-a placut sa scriu, sa incerc sa-mi depasesc limitele, sa depasesc orizontul...

Lasă un comentariu