O prietena adevarata

huge_05f17e3cfaDraga mea prietena,

Am inteles din ultimul tau mesaj ca esti in culmea disperarii iar optimismul ti l-ai pierdut undeva, pe drumul intortocheat al destinului tau, ramanand in mijlocul unui drum prafuit care nu duce nicaieri…

Am aflat cu stupoare si manie de festa pe care ti-a jucat-o iubitul tau sot si, desi as putea sa-ti spun un prea nepoliticos „ti-am spus eu!”, ma voi abtine totusi si voi incerca, dupa puterile mele, sa te inviorez un pic.

Voi reveni pe plaiurile natale pe 10 decembrie, timp in care vei avea timp sa iti revii, sa pui la cale petrecerea de Anul Nou si sa ma astepti cu detaliile gata gandite, bine panificate si minutios expuse pe hartie. Le vom analiza impreuna.

In plus, pentru a fi operativa, ai putea sa incerci noua tehnologie care face ca lumea sa se invarta mai repede, muntii sa tresara mai abitir ca un cal naravas, prietenii sa-ti fie mai aproape, momentele memorabile sa iti fie imortalizate si trimise in orice colt al lumii la cu doar un click-efort iar tu sa iti revii la minunata stare euforica in care te lasasem la plecare.

Ti-am comandat, drept urmare, de pe http://www.oringo.ro, o tableta care sper sa-ti fie cu adevarat cu folos. Si-ti va fi. Este modelul de tableta care intruneste toate conditile unui gadget fara de care existenta noastra ar fi searbada, mai saraca iar cunostintele mai limitate. Si, cum stim cu totii ca azi comunicarea, creativitatea, relationarea inter-umana stransa si viteza cu care se intampla toate acestea sunt esentiale, m-am gandit la o unealta de care pana si viitorul ar fi mandru si pe care ti-o trimit cu mare, mare drag, desi iti pot spune de pe acum ca nu a fost deloc ieftina (imi poti returna banii in rate… GLUMESC!).

Oringo pune la dispozitia clientilor sai o mare varietate de tablete, telefoane, televizoare, monitoare si accesorii dar este foarte important sa stii ce vrei, la ce sa le folosesti, sa iti faci o idee despre raportul calitate-pret si sa beneficizei eventual si de reduceri semnificative. De exemplu, Oringo astia sunt foarte moderni, actuali, seriosi si rapizi. Eu am ales pentru tine tableta Apple iPad Air+Cellular 3G/5G si am sa-ti spun imediat de ce.

oringo_logoTu esti o tipa de calitate si prin urmare iti plac lucrurile bine facute bine. De aceea am ales Apple, o firma care nu mai are nevoie de introducere si care de altfel merita toti banii. Orice fel de bani. Este o marca in care, categoric, merita sa investesti. Cred ca vei fi de acord cu mine.

Vei vedea apoi ca aceasta tableta de 9.7″ este una de cursa lunga. E important ca ea sa iti fie alaturi si pe vreme buna dar mai ales pe vreme rea, drept pentru care producatorul s-a gandit la o mai mare putere de rezistenta la intemperii (nu te gandi la furtuni de vara cat la tortura degetelor si a altor atingeri la care este supus de obicei display-ul).

Procesorul este Dual Core, ceea ce inseamna ca vei fi in pas cu tehnologia, are GPS, ceea ce inseamna ca nici macar o aiurita ca tine nu se poate rataci prin vreun labirint de strazi (nu mai spun orase, judete, provincii, autostrazi), memoria de stocare este mai mult decat suficienta, de 16GB, iar conectivitatea inseamna in cazul asta 3G sau 4G.

huge_234dd9e577In caz ca nu stii, scumpa prietena, care e diferenta intre aceste doua conexiuni, ei bine, iti spun eu sigur ca e vorba de diferenta de viteza a Internetului. 4G inseamna ca este a patra generatie in tehnologia comunicatiilor mobile, iar 3G este a treia. Clar, cea de 4G iti va fi superioara, ceea ce inseamna ca poti atinge o viteza de 150Mbps la download si 75Mbps la upload. In plus, conexiunea 4G se bucura de o mai mare stabilitate, suporta video-conferinte in High Definition iar retelele de jocuri, care mai de care mai complicate, nu vor fi intrerupte tot datorita acestei conexiuni.

Ce sa zic? Oringo s-a gandit la toate si imi place ca pune la dispozitia clientilor tablete (de diferite marci, incepand cu Samsung, Lenovo, Acer si terminand cu E-boda, Serioux si alte marci) cu grad ridicat de performanta,  din cele mai variate si astfel posibilitatea de a alege este si ea uriasa. Nu te simti presat de buzunar, de timp sau de calitatea produselor. Ele au o garantie de 12 luni (exista chiar si o garantie princiara, ceea ce inseamna ca ei vor prelua produsul, il vor repara si iti va fi returnat complet reparat), un timp de reflectare de 14 zile in care il poti returna, te poti bucura de transport gratuit (la comenzi de peste 250 de lei) sau, daca inca nu stii ce sa iei sau de unde sa incepi, poti cere ajutorul unui consilier online de pe site. Ei sunt oricand la dispozitia noastra iar aceasta disponibilitate nu le face decat cinste.

Sper ca te-am incurajat un pic in ceea ce priveste viitorul si astept felicitarile, da? O asemenea tableta Apple (sau oricare tableta ti-ai alege) iti va fi cu siguranta de folos atat la malul marii, pe varful muntelui (unde am inteles ca te-ai retras necajita) sau in orice colt al lumii.

Nu-ti place tableta pe care am ales-o? Alege alta, orice model si la orice pret. Si nu te ingrijora de bani. O pot lua si in rate, exista atatea si atatea metode prin care o poti avea! Totul este sa stii ce vrei! Si, daca acum nu prea stii incotro s-o iei, lasa-ma pe mine, scumpa prietena, sa-ti aleg tovarasul. Acesta cu siguranta nu te va dezamagi. Il cheama Oringo.

 

articol scris pentru Oringo si Blogawards.ro

foto: http://www.oringo.ro

 

 

Lasă un răspuns

