Stampila… de dragoste

colop1Azi am decis ca nu eram suficient de prezenta in viata ta. Am decis ca destinul ne este oarecum potrivnic, drept pentu care am hotarat sa-mi iau viata in propriile maini. Soarta in brate. Zilele sa le intampin eu, serile sa mi le oferi tu. Am decis SCHIMBAREA.

Iti multumesc pentru sutele de cafele pe care le-ai pregatit cu noaptea-n cap cand, in timp ce picoteam si ma lasam rasfatata inca de caldura asternuturilor pe care mai devreme le parasisesi, tu preparai, la cafetiera noastra cea veche dar inca functionala, cea mai delicioasa cafea pe care o putea face un sot…

Am schimbat asta. M-am trezit eu prima, desi chiar si tu stiai ce corvoada era pentru mine treiztul la cinci dimineata, am pregatit cestile, am turnat cafeaua si, dupa ce am cautat o jumatate de ora zaharul, m-am indreptat spre baie pentru improspatare. In fuga, am aruncat o privire in oglinda si am ramas uluita. Oglinda imi trimisese inapoi imaginea unei straine. Incercanata, cu parul valvoi, netuns de atata vreme si nevopsit, cu tenul patat de neingrijire si cu umerii lasati, aratam ca o femeie batrana. Si nu ca o femeie batrana pe care timpul isi pusese o stampila a frumusetii demne ci una tanara dar cat se poate de neplacuta vederii.

UntitledUntitled

Oare cum m-o putea iubi EL asa?

Am aruncat o privire fugara spre dormitor. Inca nu te miscai. Pusei mana pe telefon, cautai numarul coafezei, incercai si la alte saloane, petrecui minute in sir dupa o ora libera la coafor si in cele din urma iesii. Azi serviciul putea sa astepte. Azi performanta putea sa astepte. Timpul era pus si el pe asteptare si chiar masa de pranz a ramas pe seara. Am colindat ore in sir orasul dar intr-un final am gasit ce cautam. Dadui pe la manichiurist, stilist si cosmetician, imi cumparai o pereche de pantofi noi si o tinuta de budoar si, multumita de rezultat, raspunsei apelului unui sef  iritat. “Azi nu servim serviciu?”

Constienta de noul meu look, imbarbatata de imaginea unei tinere frumoase si stilate pe care geamurile magazinelor mi-o aratau, avusei puterea sa refuz. “Azi e doar ziua mea.”

Ajunsei acasa devreme, pregatii cina, asezai pe masa surpriza pentru sotul meu (cu personalizare de la Colop, cu tendinte romantice si cu iz de gratitudine) si ma declarai multumita de tot ce facusem in ziua aceea.

Pregatii micul discurs si, cand iubitul meu veni acasa, il asezai pe scaun si incepui, aparent fara nicio legatura cu momentul:

“E straniu cat de multe lucruri iti pot face viata frumoasa pe lumea asta. In cate moduri poti iubi pe cineva, in cate feluri poti fi alaturi de cel pe care il iubesti, in cate mii de feluri poti arata cuiva ca ii esti alaturi… Am vazut site-ul asta, colop.ro si ma gandeam… Auzi, tu crezi ca te pot iubi mai mult decat o fac acum? Sincer, ma indoiesc. Masura dragostei mele este masura proprie-mi fiinte. Si am calibrat toata chestia asta printr-o functie la indemana oricui, intalnita pe site-ul ala de stampile care mai de care mai speciale: functia Image Card Designer

Stiai ca poti face absolut tot ce vrei cu aceasta functie? Ca iti poti dezvalui sentimentele, le poti asocia o amprenta cu totul si cu totul speciala si iti poti scrie mesajul in tot atatea sute de caractere? Fonturi, fundal, culori, totul este la indemna ta. Si am facut si eu chestia asta pentru ca…

stampila_casatorie_colop_superblog

Iti multumesc. Pentru toate diminetile senine traite alaturi de tine, pentru toate cafelutele tari si aromate baute impreuna pe terasa, pentru sarutarile dulci de la revedere, pentru telefoanele zilnice de dragoste si pentru toate orele tarzii traite impreuna langa vatra ocului. Pentru miile de clipe cand m-ai ascultat, pentru nemasurata dragoste pe care mi-o arati si o dovedesti in fiecare clipa, pentru certurile terminate cu dulci impacari si tandre imbratisari, pentru…tot. Vreau sa fiu alaturi de tine mereu. Sa iti amintesc ca si eu te iubesc, ca si eu te ador, si am creat o stampila pe care o voi pune in fiecare moment cand ma gandesc la tine, pe orice imi vine la indemana. Pe interiorul camasii tale, inainte de a o imbraca. Pe servetelul de langa ceasca de cafea. In dreptul orei 8.00 din agenda ta zilnica. Pe geamul masinii tale. Pe interiorul mapei tale de birou, pe calendarul de la serviciu, pe orice atingi sau la orice te uiti. Te iubesc pentru ca ma iubesti si atunci cand, uitand de mine, ma neglijez si uit sa fiu fermecatoare…”

colop_marking-solutions_proba

“Nu-mi trebuie nicio stampila, draga mea… Stiu ca ma iubesti.”

“Si totusi…”

“Si totusi ai dreptate. Vreau sa faci asta! Ma bucur ca ai ales atatea si atatea momente cand sa faci un lucru atat de special… EU iti multumesc.”

 

Articol scris pentru Colop si SuperBlog2015

Foto: www.colop.ro

 

 

 

 

One thought on “Stampila… de dragoste

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 3. Ce fel de ştampilă eşti tu?

Lasă un răspuns

