Again!

untitled… Si am revenit!

O revenire usoara, lipsita de spectacol, aproape invizibila chiar.

Si admir peisajul asta de iarna (in acest decor mi-am petrecut o buna parte din vacanta) si ma gandesc cati n-or fi vrut sa il simta pe piele? Cati nu or fi vrut sa inspire cu nesat cele cateva grade cu minus la o altitudine ce se apropie de o mie?

Cati nu s-or fi gandit sa iasa in decor, sa lase in urma parfumul amar al grijilor cotidiene – cel in care ne invaluim cu totii de-a lungul cenusiilor noastre zile – si sa dea pur si simplu un F5 (Super Blog stie!) pentru a-si incarca bateriile de multa vreme obosite?

Ei bine, eu m-am gandit si, spre norocul meu, am reusit performanta de a urca acolo, in Poiana Marului, spre a-mi limpezi gandurile si spre a privi inapoi, in jos, catre maruntele mii de ceasuri gri ce mi-au impovarat ultimele zile ale lui 2016…

photo: arhiva personala

Lasă un răspuns

