Sa ne mobilizam pentru Ruxandra!

ruxandra-1Dragi oameni buni, dragi oameni frumosi,

 

Mi se rupe inima cand vad sufletele chinuite de timpuriu. Sufletele care inca nu au inteles ce inseamna viata cu adevarat, cate minunatii ascunde ea si cum asteapta sa fie descoperita.

Si imi sterg lacrimile si zic: gata cu plansul!  E timpul sa ne suflecam manecile si sa ne apucam de treaba! Sa punem umar langa umar, sa stangem maini, sa alinam, sa simtim ca am facut ceva cu viata noastra, cu calitatile noastre, cu toate insusirile de care la un moment dat ne si simtim raspunzatori!

Sa adunam oameni, sa incalzim inimi care au putere mare de a iubi, sa dezghetam suflete si sa ne deschidem mintile astea incuiate intre telefoane, indeletniciri ieftine, treburi marunte si de cate ori inutile! Sa facem ceva!

Eu am inceput prin a scrie pentru aceasta fetita minunata, ai carei ochi (priviti si voi!) exprima atata frumusete si inocenta!

Ruxandra. Ruxandra Maria Bogdan. Un sufletel cu o suzeta. Un sufletel care se intreaba ce e cu el si de ce plange mama. Un sufletel care nu intelege. Nu intelege ce este diagosticul de Leucemie Limfoblastică tip B cu limfoblaşti common B, în formă hiperleucemică.

Voi avea nevoie de multă grijă din partea părinților și mai ales din partea mamei mele, care îmi împărtășește printre lacrimi ascunse toată durerea fizică și sufletescă. Suntem supuşi la grea încercare, atât eu, cât şi părinții mei. Mama și cu mine nu ne vom mai putea întoarce multă vreme în liniștea casei, iar tatăl meu a rămas singur cu fratele meu de 7 ani, să ne susțină.

Noi insa intelegem tot. Si e timpul sa si aratam ca intelegem. Oameni buni, nu ezitati sa puneti umarul. Si nu numai pentru Ruxandra ci si pentru toti copilasii bolnaviori care nu merita asa soarta cruda… Si… ganditi-va voi, cei care sunteti parinti, caci bine stiti cat ati suferi daca puiul vostru ar avea doar o zgarietura!

ruxandra-2-700x266

Vorbesc in primul rand in numele meu. Si in numele unei persoane dragi, Anamaria Nyeki – presedinta asociatiei Cetatea Voluntarilor -, a carei nepotica este Ruxi.

Stiti voi care Anamaria. Acea fata minunata care lupta pentru toti. Pentru dragoste. Pentru copii cu nevoi speciale. Pentru suflete nevoiase si chinuite. Cred ca e drept sa luptam si noi acum alaturi de ea. Asa cum putem noi.

Ca dati share acestui articol, ca puneti un banut in cont sau ii dati parintilor copilului, ca faceti publica povestea ei si indemnati si alti oameni cu suflet mare sa se alature… totul conteaza. Pentru mine, pentru Ruxandra, pentru VIATA. Si pentru voi insiva.

Puteti citi mai multe si aici.

Si altii au facut-o: Consiliul Judeţean Arad, voluntarii de la Asociatia Cetatea Voluntarilor, Scoala gimnaziala nr. 21 Aurel Vlaicu, Cinema Arta Arad si cati inca!

Fiti si voi printre acesti oameni minunati! Un gest atat de mic pentru noi inseamna enorm pentru familia Ruxandrei!

Va multumesc!

foto: http://www.specialarad.ro

 

 

Lasă un răspuns

