Un barbat cu totul altfel

bratara-cu-cristal-swarovski-si-sodalit-2-800x800_0Colegul cel nou arata absolut fantastic. Nimic nu parea sa fie nelalocul lui si totusi… acest barbat era altfel. Aerul lui spunea totul. Parea venit de pe alta lume, cu privirea lui absenta, cu tigara uitata neglijent intre buze, cu blugii lui rupti si cazand periculos de solduri, privirea albastra, metalica, tenul inchis a spaniol, accesoriile de netrecut cu vederea (bratara cu cristal Swarovski si Sodalit – Blue Skull, ochelarii de soare cu rama lata), ei bine… acest exemplar urma sa fie colegul nostru. Spre norocul meu sau nefericirea mea. A mea si a altora, caci se pare ca niciuneia dintre dragele mele colege (mai tinere, fir-ar sa fie) nu-i scapase trecerea prin biroul lung a nou-venitului.

Intra in biroul directorului. Discutia fu lunga, prea lunga pentru gaturile noastre intinse-n asteptare spre usa, pentru privirile noastre atintite pe geamul de sticla mata (de parca am fi putut vedea prin el). Degetele nu mai batura tastele, picioarele isi gasira linistea sub birou, tocurile tacura. Chiar si sorbitul in liniste al cafelei deveni un martor mut, complice, la atmosfera care se crease.

Cand crezuram ca rabdarea ajunsese la limita, EL iesi. Directorul, in spatele lui, se rezema de usa. Parea atat de prafuit in comparatie cu minunatia de coleg, atat de sters si nesemnificativ incat o clipa nici nu mai conta ierarhia. Eram in stare cu toatele sa ascultam numai de el, de privirea lui albastra…

Spre disperarea mea, omul se opri si se sprijini neglijent intr-un cot pe biroul meu, aplecandu-si fata periculos de aproape:

bratari3„Am vazut ca ma priviti insistent…”

Inteligenta mea se duse pe apa Sambetei si rostii ragusit:

„Eeeu?”… si, parca obosita dupa greul cuvant, ma oprii.

„Da, dumneavoastra. Pariu ca va uitati la bratara mea luata de pe bratari-handmade.ro. Stiti, la o prima vedere poate parea feminina apucatura mea, dar accesarea unui site de accesorii poate fi cat se poate de… masculina. Poti citi lucruri interesante acolo, pe blog. Poti face alegeri in functie de personalitatea ta, de cea a persoanei dragi, poti alege (nu e nevoie sa te grabesti) din sutele de modele prezentate (desi sunt mai multe, spre 700, doar 400 sunt pe „rafturile” magazinului), ai libertatea de a te desfata dupa placul inimii printre atatea bratari de dama, de copii, bratari barbati, bratari pietre semipretioase…”

Il intrerupsei nervoasa.

„Nu va suparati, nu ma pasioneaza…”

„Ba da, va pasioneaza. Sau poate ca niste bratari piele ar fi mai indicate? sau Shamballa?” si ma privi zambitor cu privirea angelica…

bratari2

Ma topii…

„In fine, ma bucur ca ne-am inteles. Va las acum. Plec. Directorasul vostru nu m-a vrut…”

Se indrepta spre usa cu spatele, privindu-ne pe toate, imbratisandu-ne cu aerul sau de cuceritor si, in timp ce noi nu respiram alt aer decat al lui, murmura:

„Nu utiati, da? Bratari handmade. Pentru barbati adevarati. Si de unde barbatii adevarati cumpara pentru iubite…”

logo-169x50_0

Iesi. In aer plutea inca parfumul sau scump, cu iz de lavanda…

Ne intoarseram furioase privirile catre director. Stersul nostru sef se baricada in biroul lui prafuit…

 

articol scris pentru Blogawards.ro si bratari-handmade.ro.

foto: http://www.bratari-handmade.ro

Lasă un răspuns

