Publicat în Spring SuperBlog 2013

Intrunirea frumusetilor anonime

indexCele mai frumoase fapturi de pe Pamant s-au intrunit in mare secret si au adus in ajutorul discretiei cu care intentionau sa-si invaluie marturisirile cele mai de seama ajutoare: misterul, candoarea, lacrimile si o minunata dimineata insorita de ale carei minunate ore aveau sa profite in ora ce statea sa inceapa. Si a inceput cu glas inalt MANDRIA:

“Nu va pot spune cine sunt pentru ca am convenit ca tristetile, fericirea si intrebarile noastre sa isi gaseasca raspunsul intr-un cerc cat mai strans, fara ca pentru aceasta sa fie nevoie sa ne stim numele. Asadar, incep eu. Frumusetea mi-a fost data de la nastere si am incercat sa ii pastrez stralucirea de-a lungul calatoriei mele prin viata, in pofida numeroaselor furtuni care-mi amenintau pretioasa incarcatura. Furtunile mi-au aruncat in fata varsta inaintata, obsesia pentru frumusetea perfecta care tindea sa mi se intoarca impotriva, parerile insignifiante ale oamenilor si amenintarea unei piete de cosmetice majoritatea sintetice… Dar nu mi-a pasat. Am mers inainte, mandra, cu capul drept, am mizat pe gama Farmec Natural si pe neclintita hotarare de a ramane curata in ochii mei… Farmec ce mi-a dat destule batai de cap, dar am rezolvat cu galbenele si aloe vera care s-au dovedit indispensabile…”

33A continuat DRAGOSTEA.

Nu va pot spune nici eu cine sunt dar va asigur ca fara mine lumea nu poate exista. Nu ar exista fericire, intelegere, familie si copii fericiti. Ar fi doar o lume fada, fara pic de culoare si fara niciun condiment. Frumusetea mea e naturala. E genul de frumusete pe care ti-o da Dumnezeu si pe care te straduiesti sa nu ti-o pierzi de-a lungul vietii. Secole intregi imparatesele incercau sa-si pastreze frumusetea naturala fancand bai de lapte sau creandu-si singure cremele din unt si plante… Sufletul inchis insa si interesele meschine li s-au intors impotriva. Ridurile au aparut, pielea s-a zbarcit cu totul, hainele atarnau ca pe cuier iar celebrele cure cu ulei de argan, galbenele si aloe vera isi dovedeau de acum inutilitatea. Daca ar fi avut sufletul cald si bun, frumusetea ar fi durat secole ntregi si tot atata timp istoria le-ar fi imortalizat in picturi si sculpturi celebre… Dar asa…”

 

Cu pas sfios s-a apropiat TIMIDITATEA.

“Eu v-as spune cine sunt insa mi-e atat de rusine… sunt atat de pierduta in viata asta precum un fulg de nea care vine spre pamant cu teama ca se va topi la impactul cu iarba vestejita… Eu sunt frumoasa… tot din nastere. Acel gen de frumusete care m-a impresionat intotdeauna si de care eu insami m-am ferit. M-am speriat de opiniile celor care ma priveau, am intors obrazul rosu celor care ma priveau fatis si am cautat, in discretia mea, sa imi cultiv altfel frumusetea si spiritul, admirand-o in mare taina pe Giulia, Ambasador gama Farmec Natural.  Am cautat sa nu lovesc in frumusetea sau lipsa acesteia a nimanui, mi-am vazut de pielea mea catifelata, de trasaturile de portelan si de tinuta frumoasa si dreapta cu care am fost lasata de la Mama Natura. Mai mult insa nu am facut niciodata, nu mi-am impins limitele niciodata si nici nu am trecut pe partea cealalta. Pe partea indraznelii…

timeline_farmec_natural_giulia

Ultima a ramas SPERANTA.

Nu ma mir ca ati ajuns aici, in cercul tristelor si al tristetilor. Tu, MANDRIE, iti eclipsezi propria frumusete prin aroganta si epatare… si nu vei reusi niciodata sa o faci mai profunda sau sa-i accentuezi farmecul prin simplul fapt ca… o sufoci. Nu stii sa o pastrezi cum trebuie. Dragostea nu se lauda, ea se lasa descoperita. Ridurile nu se vad daca zambesti sincer si din inima iar ochii iti vor ramane stralucitori atata vreme cat nu vei avea pic de ingamfare in ei. Poate doar atunci frumusetea ta se va vedea… atunci cand vei permite sa fie descoperita.

Tu, DRAGOSTE, nu ai pic de farmec daca discretia iti este straina. Frumusetea ta este data de spirit si inaltarea ta pe un plan de inalta moralitate de pe care nu te poate dajos nimeni. Nu te lauda ca nu putem exista fara frumusetea ta. Putem, dar cu umilul meu ajutor, al SPERANTEI. Trebuie sa iubim, sa fim tandri si calzi, sa speram intotdeauna si atunci vesnicii dusmani ai frumusetii tale se vor dovedi inofensivi… Oamenii vor suferi intotdeauna din dragoste dar speranta ii va determina sa iubeasca din nou…

TIMIDITATE, aproapre ca-mi curg lacrimile cand te aud. Nu ezita sa fii indrazneata, sa-ti arati farmceul atat cat se cuvine si fara sa-ti fie rusine de el! Indragosteste-te de viata! Iubeste si lasa-te iubita! Nu iti fie teama sa iti arati calitatile dar fa-o in asa fel incat sa fii sigura de ce zici iar ce aduci in fata sa fie de calitate si de bun gust… Si atunci nu vei fi niciodata neplacuta privirii, niciodata oamenii nu vor intoarce capul si nici eu nu as mai avea ce spune! Eu sunt SPERANTA iar speranta nu va muri niciodata atata vreme cat farmecul natural, cel fizic, al spiritului si al mintii se vor impleti intr-o diadema a frumusetii naturale, sensibile, indraznete cat se cuvine si lipsita de orice aroganta!

 

Articol scris cu farmec pentru Spring SuperBlog 2013 si Farmec

Foto: www.farmec.ro

Video: www.youtube.com

 

Autor:

Intotdeauna mi-a placut sa scriu, sa incerc sa-mi depasesc limitele, sa depasesc orizontul...

Un gând despre „Intrunirea frumusetilor anonime

Lasă un comentariu