Publicat în Uncategorized

Anti-cinema si o dragoste mult prea subtila

taken5„Draga mea, nu inteleg nimic…” si ma privi ganditor, un pic trist si dezamagit de faptul ca, pentru a cata oara in viata, nu-mi intelegea intentiile, mult prea subtile pentru firea lui directa, clara, simpla si lipsita de orice gand ascuns…

Stateam in picioare in fata lui, purtand doar unul din acele tricouri personalizate online de la Tshirts.roIn rest, picioarele goale, parul valvoi, parfumul discret si atitudinea potrivita unei cuceriri…

„Pai, nu-ti place? E felul meu de a te invita. Stii tu, Liam Neeson, apoi o tipa la ananghie…”

„Draga mea, tricoul tau TAKEN, desi foarte frumos si interesant (l-ai comandat sigur de la acel magazin de tricouri care-ti place atat de mult), contine un mesaj prea bine plasat in randul al doilea. Si stii doar ca-mi plac biletele in primul rand… Alte subtilitati le pricep cam greu…”

TAKEN LOGOFericirea mi se spulbera rapid si tot ce ramase in urma fura cateva cuvinte ce-si strigau amar dezamagirea:

” Nu stii? Si doar am mers impreuna la el… Mi-ai zis ca ti-a placut la nebunie. Ca era pe cale sa devina actiunea ta preferata cu mine, ca…”

„Deja e prea mult. Actiunea mea preferata cu tine era…”

„Da, acolo, in randul cincisprezece, in spatele acelor indivizi galagiosi…”

„Iubito, imi esti draga ca lumina ochilor, dar mesajele tale sunt multe prea… discrete. Spune-mi-o pe fata!”

„Taken!” si izbucnii in lacrimi. Liam Neeson in actiune! Si spuneai ca ai vrea sa fii ca el, de dragul meu!”

„Asta cine e? Vecinul ala care-si renoveaza casa?” si fata lui jalnica, disperata, era fata chinuita a omului care se cazneste sa priceapa.

taken3

„… arata atat de bine. Si nu este unul din acele tricouri ieftine pe care ti-e rusine sa le imbraci a doua oara. Dar, in fine. Nu stii despe ce vorbesc? Filmul ala…”

Privirea i se lumina.

„Doamne, stii doar ca nu merg la film de obicei. Am fost o singura data si am dormit atat de bine… era unu’ ca-si salva fiica si se numea…”Furata”, cumva?!

Ochii mi se umplura – din nou – de lacrimi.
TAKEN TRICOU„Deci dormeai. Si eu, care credeam sa esti alaturi de mine, mai ales ca la sfarsit te-ai ridicat si aproape ca ai aplaudat actiunea… A fost doar teatru, da?”

„Da”, ofta resemnat. „Doar teatru, de teama ca vei fi suparata. Stiu doar cat iti doreai pacatosul ala de film. Deci despre asta era vorba, despre „Taken”. Si tricoul a fost cu mesaj. Voiai sa-mi amintesti de el… Iar eu, ca un dobitoc, nu am fost destul de inteligent… Ce ziceai ca inseamna taken?”

„Furata, luata, nu mai are importanta. Ideea era ca inima mi-a fost furata de tine si te invitam la film. Dar tu, care esti anti-cinema…”

„Sunt multe anti, dar cand sunt alaturi de tine toate se dezleaga.”

Si ma lua in brate.

„Ce tont am fost, era vorba de un film… Iti promit un episod al doilea mult mai palpitant. Si am sa vad eu daca vei fi asa isteata cum te crezi ca sa-mi descifrezi mesajul…”

 

articol scris pentru SuperBlog2015 si Tshirts.ro

foto: http://www.imdb.com si Tshirts.ro

 

 

Autor:

Intotdeauna mi-a placut sa scriu, sa incerc sa-mi depasesc limitele, sa depasesc orizontul...

Un gând despre „Anti-cinema si o dragoste mult prea subtila

Lasă un comentariu