Publicat în Filme pe sufletul meu

„The Duchess”

Dupa ce am vizionat acest minunat film istoric, „The Duchess„,  ma gandeam ca merita poate un premiu Oscar… sau cel putin o nominalizare, mai ales ca nu mai vazusem o Keira Knightley atat de frumoasa, de reusita, de originala si de extravaganta ca in rolul ducesei Georgiana, ducesa de Devonshire. Ca a castigat ravnitul premiu Oscar nu am fost prea uimita, asadar.

In orice caz, alaturi de Ralph Fiennes, un alt preferat de-al meu inca de cand imi storcea rauri de lacrimi in scena cand isi tinea iubita moarta in brate („Pacientul englez”), aceasta minunata actrita stie foarte bine sa dea viata controversatei ducese care si-a trait viata dincolo de uzantele societatii secolului al XVIII-lea, iubind politica, jocurile de noroc si lasand in urma un sir de amanti nefericiti…

 

sursa foto: http://www.themaidenscourt.blogspot.com

Autor:

Intotdeauna mi-a placut sa scriu, sa incerc sa-mi depasesc limitele, sa depasesc orizontul...

Lasă un comentariu